Ik heb de afterparty van Paul de Leeuw al opgestartquote:Op zaterdag 3 december 2005 21:01 schreef Sunjammer het volgende:
En nu ga ik Dit was het nieuws kijken
Ja doe maar, want hij heeft Sinterklaas over de vloer, en die is grappiger dan Paul zelf, dus de zure verwijten vliegen over en weerquote:Op zaterdag 3 december 2005 21:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb de afterparty van Paul de Leeuw al opgestart
Kijk TRSquote:Op zaterdag 3 december 2005 21:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
lul!!
Zeg houd je bek ff...quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
lul!!
waar?quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:15 schreef Vlarp het volgende:
Damn.. je ziet nu wel dat Adje een acteur is..
Adje valt uit z'n rol..
Stel je voor, dan ga ik de hort op, kom ik thuis en en vind ik hier het een en ander in mijn schoen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:44 schreef wonderer het volgende:
Hey, al bijna vol, moeten jullie niet uit of zo?
Niggerlover!quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Stel je voor, dan ga ik de hort op, kom ik thuis en en vind ik hier het een en ander in mijn schoen.
Kzou mezelf niet vergeven dat ik dan niet thuis was om een of ander aardig Pietje welkom te heten![]()
Oh ja en Creno, Ryan_R en KP gaat straks naar R en B in Antwerpenquote:Op zaterdag 3 december 2005 21:44 schreef wonderer het volgende:
Hey, al bijna vol, moeten jullie niet uit of zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |