in de kast zettenquote:Op zaterdag 3 december 2005 19:47 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Bij het uitruimen van kasten kom je zo nu en dan eens iets tegen. Zonde om weg te gooien, nietwaar?
Ik ben trouwens van mening dat chocolade niet bederft, dus ik zie niet in waarom men er een houdbaarheidsdatum op zet.
Als je iets de éérste keer gelijk lukt, moet je niet proberen TE verbaasd te kijken JPquote:
Ik stak in één keer raak idd...quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:53 schreef Parleur het volgende:
Als je iets de éérste keer gelijk lukt, moet je niet proberen TE verbaasd te kijken JP![]()
en wie is dat lekkere ding?!quote:
de meneer op de foto is de meneer die het posttequote:Op zaterdag 3 december 2005 20:07 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
en wie is dat lekkere ding?!![]()
![]()
En die meneer moet zijn cameraklokje nog van de zomertijd afhalen, overigens...quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:27 schreef petre86 het volgende:
[..]
de meneer op de foto is de meneer die het postte
niet opgevallen.. niet opgelet eigelijk..quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:32 schreef Vlarp het volgende:
Is CDP al in beeld geweest bij Idols?
Hmm.. wel 1 knappe gozer.. Sonny..quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:37 schreef petre86 het volgende:
[..]
niet opgevallen.. niet opgelet eigelijk..
quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:27 schreef petre86 het volgende:
[..]
de meneer op de foto is de meneer die het postte
Hij staat ook niet op gay.nlquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:41 schreef petre86 het volgende:
[..]
maarja, hij zit daar en niet in Overijssel nu.. dus ook niet in 't Bölke vanaaf
Niet gezocht...quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:46 schreef petre86 het volgende:
[..]
ook niet op al die andere profielen/cam-site's?
quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:54 schreef Vlarp het volgende:
Idols is dit jaar echt vreselijk slecht zeg...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |