quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:28 schreef Vlarp het volgende:
Hoe laat begint Idols vandaag?
en weet je ik heb het nog wel heel beschaafd gehouden, want als ik zou zeggen dat een van mijn jongens spuitend is betrapt staat de hele tent op zijn kopquote:Op zaterdag 3 december 2005 19:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja ze willen natuurlijk van jouw horen hoe het vanochtend gegaan was, want zelf waren ze d'r natuurlijk niet bij geweest?
Ik ben een reusachtig chocoladepaasei aan het oppeuzelen met juli 2004 als houdbaarheidsdatum.quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
bescherming nodig?![]()
waarom ben je in gevaar?
ja zou d'r bijna grappen over kunnen gaan maken al ss dit is toch geen zaak om de spot mee te drijvenquote:Op zaterdag 3 december 2005 19:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en weet je ik heb het nog wel heel beschaafd gehouden, want als ik zou zeggen dat een van mijn jongens spuitend is betrapt staat de hele tent op zijn kop
hij belde mij ook ipv zijn moeder,
ik moet hem nu ook dekken ze mag het niet weten
nu ik het nalees klinkt het nog schunniger dan het al is![]()
Ik ging eens naar de Bijlmer, en probeerde dat toen met afrikanenzaad.quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:19 schreef AnGabhar het volgende:
Ga eens met de metro en neem een zak pepernoten mee. Dan laat je er elke 10 meter een vallen en vind je de weg later altijd weer terug.
*grinnik*quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:40 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik ging eens naar de Bijlmer, en probeerde dat toen met afrikanenzaad.
Zegzegzeg...!quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ach.. die trut denkt dat ze heel wat is ...![]()
waartom doe je dat dan?quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:37 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Ik ben een reusachtig chocoladepaasei aan het oppeuzelen met juli 2004 als houdbaarheidsdatum.![]()
Geen bescherming nodig. Jullie merken het vanzelf wel als ik binnenkort niet meer post.
grafitti spuiten...quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja zou d'r bijna grappen over kunnen gaan maken al ss dit is toch geen zaak om de spot mee te drijven
Is dat nou per se nodig? Ik dacht dat we onze genegenheid jegens elkaar een beetje verborgen moesten houden voor de buitenwereld?quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:41 schreef Sunjammer het volgende:
* Sunjammer slaps Parleur around a bit with a very large trout
wil je de toiletjongen Xavier, de groeten doen van Dickquote:Op zaterdag 3 december 2005 19:39 schreef creno het volgende:
Vanavond gaan Ryan_r, Keizerpinguin en ik naar Red&Blue, of zoals KP het mooi verwoorde: de poel van verderf
Vissen ze toch wel uit.quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:44 schreef Parleur het volgende:
[..]
Is dat nou per se nodig? Ik dacht dat we onze genegenheid jegens elkaar een beetje verborgen moesten houden voor de buitenwereld?
quote:Het is me wel hendig een relaxt sjieke warme jas
ik zou bijna denken dat het een dick is die ik kenquote:Op zaterdag 3 december 2005 19:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wil je de toiletjongen Xavier, de groeten doen van Dick
is een oude liefde van me
Bij het uitruimen van kasten kom je zo nu en dan eens iets tegen. Zonde om weg te gooien, nietwaar?quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
waartom doe je dat dan?
heb je geen eten meer?
Jawel maar op het er nou gelijk zo dicht bovenop te leggen... er moet nog wel wat te vissen blijven natuurlijk.quote:
wie zegt dat niet zo is dan?quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:46 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik zou bijna denken dat het een dick is die ik ken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |