petre spiegelt zijn eigen suxele lusten op andere mensen...quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:50 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja, omdat dat al de tweede opmerking in relatie met mij is in dit topic.
en nee, niet omdat ik het ben.
daar danst iedereen stomquote:Op zaterdag 3 december 2005 17:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb jou stom zien dansen in GP met Kug...
Ik kom wel kijken..quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
............. *zucht*
Kom nou maar eens een x naar een optreden kijken voordat je commentaar levert op MIJN dansstijlZetten we eerst jou op een podium, en daarna tranox
En bovendien zat VOOR de GP iemand me in dat cafeetje te pesten met het dansenquote:Op zaterdag 3 december 2005 17:51 schreef Jerruh het volgende:
[..]
daar danst iedereen stom
t zal door de "vibe" komen![]()
Welke vibe?quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:51 schreef Jerruh het volgende:
[..]
daar danst iedereen stom
t zal door de "vibe" komen![]()
Volkomen terecht...quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En bovendien zat VOOR de GP iemand me in dat cafeetje te pesten met het dansenene... jerruh?
nare geile? Kan dat na elkaar gebruikt worden?quote:
was ik jou tegengekomen toen ik voor het eerst en het laatst in de gp was!?quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En bovendien zat VOOR de GP iemand me in dat cafeetje te pesten met het dansenene... jerruh?
Zeg! Verouderde omgepompte tuinkabouter! Er is NIETS mis met mijn dansen! Anders had ik toch verdorie die audities van Ajoep niet doorstaan!quote:
Dat was met die homo fok meet... geen diee of dat je eerste en laatste keer wasquote:Op zaterdag 3 december 2005 17:53 schreef Jerruh het volgende:
[..]
was ik jou tegengekomen toen ik voor het eerst en het laatst in de gp was!?
Ja.. als het in negatieve zin is wel...quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
nare geile? Kan dat na elkaar gebruikt worden?
Je danst als een balerina met stijve spieren Ang3l!quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg! Verouderde omgepompte tuinkabouter! Er is NIETS mis met mijn dansen! Anders had ik toch verdorie die audities van Ajoep niet doorstaan!
De Kameleon, Ang3lquote:Op zaterdag 3 december 2005 17:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was met die homo fok meet... geen diee of dat je eerste en laatste keer wasEn jij was niet mee naar de GP toen, maar wel dat ene cafeetje vooraf.
Ga terug in de tuin staan jij!!!quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je danst als een balerina met stijve spieren Ang3l!
Ook met een tutu aan?quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je danst als een balerina met stijve spieren Ang3l!
Doei!quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ga terug in de tuin staan jij!!!
Dan ga ik naar een vriendin, doei!
een traumatiserend filmpje komt weer boven in mijn gedachtenquote:
gohquote:Op zaterdag 3 december 2005 17:50 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja, omdat dat al de tweede opmerking in relatie met mij is in dit topic.
en nee, niet omdat ik het ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |