Boeiend..quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:38 schreef petre86 het volgende:
[..]
he's mine
*now playing Brandy & Monica - the boy is mine
*also playing... Des
Nee ik weet nog niet wat ik na IC ga doen. Aangezien het niet de meest handige homo-pick-up plek is zal ik nog een slaapplaats VOORAF moeten regelen ookquote:
quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:38 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik heb een bon voor gratis een halve liter B&J ijs
quote:
jij slaapt al met CDPquote:
zij die vrij van zonde is werpe de eerste steenquote:Op zaterdag 3 december 2005 17:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Geen idee... de roddeltantes betrekken iedereen erbij
alleen sausquote:
Ik ga gewoon met de eerste trein/metro en bus naar huis denk ikquote:Op zaterdag 3 december 2005 17:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee ik weet nog niet wat ik na IC ga doen. Aangezien het niet de meest handige homo-pick-up plek is zal ik nog een slaapplaats VOORAF moeten regelen ook
Doe niet zo bijbels man..quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:40 schreef petre86 het volgende:
zij die vrij van zonde is werpe de eerste steen
Uhhhhh...quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:43 schreef Jerruh het volgende:
ok petre doet rebels
wat is dat toch met homos die een nieuw vriendje hebben
dan boeien de puistjes en puberprobs niet meer.
altijd leuk de zelfverworven zelfverzekerdheid die zo flexibel is als de relatie tijdig/tijdloos is!
Er kan nog mééééér bijquote:
quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhhhhh...
Ga je nog naar Innercity?
Ow je wilt makkelijk scoren?quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhhhhh...
Ga je nog naar Innercity?
Jamaar Jerre.... IK ga, voor het EERST!quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:45 schreef Jerruh het volgende:
[..].
nee... ook al is de line-up dit keer veel beter dan vorig jaar!
damn.. w'rom niet?quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:45 schreef Jerruh het volgende:
[..].
nee... ook al is de line-up dit keer veel beter dan vorig jaar!
Jij danst stom.. Jerruh danst tenminste kewl ...quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar Jerre.... IK ga, voor het EERST!
weet ik niet.. voel je je aangesproken als ik het over "makkelijk scoren" heb?quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:47 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nogmaals, wat wil je er mee zeggen?
Battle houden?quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jij danst stom.. Jerruh danst tenminste kewl ...
Hmm.. wanneer mag ik bij jou en wiz langskomen?quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:47 schreef petre86 het volgende:
[..]
Als je je hand nog niet vol hebt...
ja, omdat dat al de tweede opmerking in relatie met mij is in dit topic.quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:49 schreef petre86 het volgende:
[..]
weet ik niet.. voel je je aangesproken als ik het over "makkelijk scoren" heb?
Ik heb jou stom zien dansen in GP met Kug...quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Battle houden?
Jij hebt mij nog nooit zien dansen lieffie, dat beetje gehups op stap?
Over makkelijk scoren gesproken...quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hmm.. wanneer mag ik bij jou en wiz langskomen?
............. *zucht*quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb jou stom zien dansen in GP met Kug...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |