gevoe;ige snaar?quote:
Uhm.. ik laat gewoon in het midden wat ik na IC ga doen!quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:32 schreef petre86 het volgende:
[..]
jij of vlarp?
of tegelijk.. jij was toch van de rijkelijk belegde sandwich ( onee met Rijk erbij wordt het een kwartet..)
en jah.. ik denk dat je wel meer dan 1 vinger nodig hebt...( zei Des
)
quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:33 schreef petre86 het volgende:
[..]
gevoe;ige snaar?
maar bedoel je 5 tegelijk.. of heb je nu al vinger(s) gereserveerd voor fokker(s) ?![]()
vraag is al beantwoord zie ikquote:Op zaterdag 3 december 2005 17:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Gaan we nog naar een afterparty in de cockring?
Nou.. ik heb nooit meer dan 1 persoon tegelijk gedaanquote:Op zaterdag 3 december 2005 17:33 schreef petre86 het volgende:
[..]
gevoe;ige snaar?
maar bedoel je 5 tegelijk.. of heb je nu al vinger(s) gereserveerd voor fokker(s) ?![]()
ik ga iig slapen.. maar wanneerquote:Op zaterdag 3 december 2005 17:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhm.. ik laat gewoon in het midden wat ik na IC ga doen!
quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:33 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik heb appeltaart gebakken..
[[url=http://members.lycos.nl/expectations/overige/appeltaartje.jpg]afbeelding][/url]
Met wiz.. like d0h!quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:34 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik ga iig slapen.. maar wanneeren met wie.. ..
1 persoon.. wel met andere dingen erbij dan?quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou.. ik heb nooit meer dan 1 persoon tegelijk gedaan
quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:35 schreef petre86 het volgende:
[..]
1 persoon.. wel met andere dingen erbij dan?
Nee ik ga lekker in het Krasnapolsky slapenquote:Op zaterdag 3 december 2005 17:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Gaan we nog naar een afterparty in de cockring?
Met wie!?quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee ik ga lekker in het Krasnapolsky slapen
EN IK DAN?!?!!quote:
eh wat heb ik er mee te maken!?quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:24 schreef petre86 het volgende:
[..]
ja vlarp.. jij hebt vast wel meer fokkers gehad dan jerruh / DM.. of moet je ons iets vertellen?
Chocoladepasta?quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:35 schreef petre86 het volgende:
1 persoon.. wel met andere dingen erbij dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |