Hij had geen pen ofzo maar de workshop zou die wel ff gedag komen zeggenquote:Op zondag 4 december 2005 01:33 schreef wonderer het volgende:
Moet je hem niet troosten omdat ie is afvallen dan?
Z'n sjaal is groter dan hem zelf!quote:Op zondag 4 december 2005 01:43 schreef wonderer het volgende:
Wat een ukkie, die Sonny...
Jij bent ook een ukkiequote:Op zondag 4 december 2005 01:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Z'n sjaal is groter dan hem zelf!
o wacht... ik ben 1.83m en mijn sjaal is OOK groter dan ikdat zegt dus niks
1.83m een ukkie?quote:
Zo niet..quote:Op zondag 4 december 2005 01:46 schreef TehRockstar het volgende:
I-Jay is zó lekker.
Ik ben 3 cm langer. Aan de andere kant heb jij de compensatie tussen je benen hangen... ok, je bent geen ukkiequote:Op zondag 4 december 2005 01:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
1.83m een ukkie?nah, da's toch redelijk normaal heur
Hij lijkt op die neger van Expeditie Robinson, met die Duitse naam.quote:Op zondag 4 december 2005 01:46 schreef TehRockstar het volgende:
I-Jay is zó lekker.
eey hallo, die compensatie is geen 3cm hoorquote:Op zondag 4 december 2005 01:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben 3 cm langer. Aan de andere kant heb jij de compensatie tussen je benen hangen... ok, je bent geen ukkie
Christon heeft een vierkant hoofd.quote:
I-Jay is toch die opgezwollen neger met die stem die zo hoog en pieperig geknepen is waardoor het lijkt dat jerney hem botox in z'n ballen heeft gespoten?quote:Op zondag 4 december 2005 01:51 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Christon heeft een vierkant hoofd.
I-Jay is hot.
quote:Op zondag 4 december 2005 01:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I-Jay is toch die opgezwollen neger met die stem die zo hoog en pieperig geknepen is waardoor het lijkt dat jerney hem botox in z'n ballen heeft gespoten?
Wat is in godsnaam het verschil tussen een homo lichaam en een hetero lichaam??quote:Op zondag 4 december 2005 01:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Die ja..:9
BTW: Martijn Krabbé is een homo in een hetero lichaam
Naja hij's hetero.. maar diep van binnen schuilt een nicht..quote:Op zondag 4 december 2005 01:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat is in godsnaam het verschil tussen een homo lichaam en een hetero lichaam??
een heel klein lichaam overigens (qua lengte dan, niet qua omvang)quote:Op zondag 4 december 2005 01:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Die ja..:9
BTW: Martijn Krabbé is een homo in een hetero lichaam
Martijn is klein ja..quote:Op zondag 4 december 2005 01:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
een heel klein lichaam overigens (qua lengte dan, niet qua omvang)
Volgens mij kwam alleen Karlijn onder hem nog uitquote:Op zondag 4 december 2005 02:00 schreef Ang3l het volgende:
Eht iedere kandidaat was groter dan hem zo onderhand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |