Begin nu net aan aflevering 3 dus dat moet nog even wachtenquote:Op zondag 4 december 2005 00:21 schreef wonderer het volgende:
Stroek, er speelt familie van mij in de allerlaatste aflevering
En Rocky, gaat wel weer over. Maar dan moet je wel je best doen.
Het is ZA-TER-DAG!quote:
een verzorgingstehuis.quote:Op zondag 4 december 2005 00:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is ZA-TER-DAG!
Menselievegoedheid, want moet dat als JIJ straks echt 27 bent?!
Eigenlijk slaan die workshops helemaal nergens op. Stel nou dat deze drie in een andere groep hadden gezeten, dan hadden drie anderen kans gemaakt. En stel nou dat de negen winnaars in een groep hadden gezeten, dan waren er zes van de "besten" niet doorgegaan...quote:Op zondag 4 december 2005 01:10 schreef Ang3l het volgende:
Christon zong belachelijk vervelend te laag, vals en stom.
Sonny begon ook lelijk maar herstelde zich goed.... en die's er uit.
Maar al met al .... wat een niveau weer zeg
Dan hoop ik werk te hebben dat me geestelijk niet helemaal verneuktquote:Op zondag 4 december 2005 01:05 schreef Ang3l het volgende:
Het is zaterdag en ik zit ook al om half 1 al thuis
Maar het was wel gezelligsamen boodschappen doen, melig koken, kletsen, Strictly Ballroom gekeken (Baz Luhrman) en Sint-gedichtjes verzonnen
quote:Op zondag 4 december 2005 01:16 schreef Blubberzwijn het volgende:
hallooowwwwdodgebal blijft een briljante film
Eensch.quote:Op zondag 4 december 2005 01:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Eigenlijk slaan die workshops helemaal nergens op. Stel nou dat deze drie in een andere groep hadden gezeten, dan hadden drie anderen kans gemaakt. En stel nou dat de negen winnaars in een groep hadden gezeten, dan waren er zes van de "besten" niet doorgegaan...
Hij mag wel mee naar het Krasznapolskyquote:Op zondag 4 december 2005 01:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Christon is geil en Sonny flirtte met me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |