Hoe goed ORLY ook is, niks zal ooit beter worden als AYBABTUquote:Op zaterdag 3 december 2005 21:05 schreef soylent het volgende:
Die uil is echtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:15 schreef rashudo het volgende:
[..]
Hoe goed ORLY ook is, niks zal ooit beter worden als AYBABTU
Ik zit hier echt te janken van het lachenquote:
quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:24 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik zit hier echt te janken van het lachenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:37 schreef rashudo het volgende:
[..]
female nerd? OMGom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dus ook de Pedo's!!!!quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:54 schreef rashudo het volgende:
[..]
Tsja scarlet probeert echt elke doelgroep te bereiken..
quote:
quote:Op zondag 4 december 2005 21:17 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
In een woord; briljant.
Kan iemand die handiger is, hier O' RLY bij zetten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop