Ik heb het opgelost door de inhoud van de [menu]-tag (alle [tab]-tags dus) door te sturen naar een functie, en die dan te parsen. Dan kan ik het zelf nog begrijpen in ieder gevalquote:Op woensdag 7 december 2005 00:15 schreef Light het volgende:
[..]
Ik had het ook niet getestMakkelijkere optie is waarschijnlijk om toch maar gebruik te maken van 2 expressies, als je dat handig aanpakt dan werkt die tweede alleen op de match van de eerste. Dat kan ook in de callback functie van de /e modifier natuurlijk
misschien gewoon met imagecreate?quote:Op woensdag 7 december 2005 18:31 schreef Darkomen het volgende:
DOH, ff zoeken hoe wel gif images te resizen
1 2 3 4 5 6 | $r=mysql_query($query); $row=mysql_fetch_assoc($r); if($row['aantal']!=0){ echo'<script type="text/javascript">if (confirm(\'verwijderen?\')){document.write(\'<?//delete query;?>\')}</script>'; } |
Hoezo niet? Kun je die gif niet laden en naar een truecolor canvas kopiëren?quote:Op woensdag 7 december 2005 21:04 schreef Darkomen het volgende:
maar dat ging weer niet met mn gifs
Tja, of een mooi plaatje, of een lelijke animatie. Denk niet dat je het heel gemakkelijk kunt oplossen, hoewel er misschien wel ergens implementaties van een gif-resizer te vinden zijnquote:Op woensdag 7 december 2005 21:27 schreef Darkomen het volgende:
Ze bewegen dan niet meer
1 |
Thnx.quote:Op woensdag 7 december 2005 21:45 schreef JeRa het volgende:
Je mag kolomnamen niet met singlequotes omvatten, dat zul je zonder moeten doen of met backticks (`), die zit links van je niet-keypad '1'-knop op je toetsenbord.
Overigens wordt het over het algemeen wel gewaardeerd als je bij iets dat 'niet werkt' een foutmelding levertdan kunnen we meestal wat sneller zien waar de fout zit.
Hmz...., ja dat kan werken.quote:Op woensdag 7 december 2005 19:30 schreef SuperRembo het volgende:
Dan zal je met een XMLHttpRequest moeten kijken of je een confirm moet tonen.
Inderdaad. Waarom vraag je niet standaard om een confirm (je verwijdert iets!)?quote:Op woensdag 7 december 2005 23:03 schreef SuperRembo het volgende:
Een XMLHttpRequest is voor php een request (get of post) als alle andere.
Je haalt je wel flink wat op de hals, en dat alleen om een confirm over te kunnen slaan.
Het gaat om een menu item. En ik wil eigenlijk een EXTRA warning geven wanneer er aan dat menu item produkten gekoppeld zijn.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:13 schreef JeRa het volgende:
[..]
Inderdaad. Waarom vraag je niet standaard om een confirm (je verwijdert iets!)?
Dit is dus nog vrij moeilijk te vinden, wel genoeg mensen die met hetzelfde zittenquote:Op woensdag 7 december 2005 21:33 schreef JeRa het volgende:
[..]
Tja, of een mooi plaatje, of een lelijke animatie. Denk niet dat je het heel gemakkelijk kunt oplossen, hoewel er misschien wel ergens implementaties van een gif-resizer te vinden zijn
Ik zou dát als oplossing nemen met eventueel een extra melding ná het verwijderen in de trant van 'Het door u zojuist verwijderde menu-item bevatte subitems die nu niet meer gekoppeld zijn'.quote:Op donderdag 8 december 2005 08:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maar het is inderdaad een hoop moeite voor een extra warning. En in principe is het ergste wat er kan gebeuren dat je via het menu niet meer bij een aantal produkten kan komen. Die moet je dan in het CMS eerst aan een andere menu item koppelen.
Kan fok het ook?quote:Op donderdag 8 december 2005 10:15 schreef Darkomen het volgende:
[..]
maar fok kan het ook, dus waarom wij niet
Dat is wel een mooie oplossing inderdaad.quote:Op donderdag 8 december 2005 10:27 schreef JeRa het volgende:
[..]
Ik zou dát als oplossing nemen met eventueel een extra melding ná het verwijderen in de trant van 'Het door u zojuist verwijderde menu-item bevatte subitems die nu niet meer gekoppeld zijn'.
Sowieso is het geen risico voor het menu. Parents kunnen niet verwijderd worden, alleen childeren/leafenodes. Alleen het diepste level dus.quote:Een alternatief is om alle subitems onder de parent van het zojuist verwijderde item te hangen, maar dit is niet professioneel op een live site en moet je alleen doen als je het menu naar hartelust kunt wijzigen zónder dat dit effect heeft op het 'echte' menu.
Als je de usericons op de FP bedoelt, die zijn "geresized" met width="30" height="30".quote:Op donderdag 8 december 2005 10:15 schreef Darkomen het volgende:
[..]
maar fok kan het ook, dus waarom wij niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |