Ja, vroegâhquote:Op zondag 4 december 2005 00:00 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb ze idd nog niet anders mee gemaakt..
waren die er wel dan?
Ik denk eerder dat het om je werkgever gaat.quote:Op zondag 4 december 2005 03:45 schreef DionysuZ het volgende:
geen enkele klant van mij tot nu toe heeft ooit gehoord van Zend of het zijn van een ZCE, dus ik vraag me werkelijk af of het zijn geld waard is. (eigenlijk een soort van tvp dus)
maar die heb ik nietquote:Op zondag 4 december 2005 04:38 schreef JeRa het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het om je werkgever gaat.
Daarom. Je klanten zal het in 99% van de gevallen aan hun aarschen roesten wat voor certificaten je hebt, als het gewenste product maar afgeleverd wordt.quote:
Dat zou moeten werken, tenzij PHP als CGI draait ipv als Apache Module. Workaround isquote:Op maandag 5 december 2005 14:48 schreef papernote het volgende:
Maar als ik de volgende regel invoer in mijn .htaccess:
php_value upload_max_filesize 20M
Dan krijg ik een mooie 500 Internal Error nogwat. En bijkomend voordeel is, dat m'n hele site offline is
1 |
upload_max_filesize is 'changeable' PHP_INI_PERDIR, dus: " Entry can be set in php.ini, .htaccess or httpd.conf".quote:Op maandag 5 december 2005 15:00 schreef Niox het volgende:
[..]
Dat zou moeten werken, tenzij PHP als CGI draait ipv als Apache Module. Workaround is
[ code verwijderd ]
in je script zetten
een extra kolom in de huidige tabel met daarin true/false werkt ook, echter zal dat de consistentie van de database niet te goede komen. Boeit je dat niets (Geldt voor 99% vd phpérs), dan is je tabel uitbreiden het makkelijkste voor je, anders de oplossing voor cyberstalker. Die is netter.quote:Op maandag 5 december 2005 20:04 schreef cyberstalker het volgende:
Maak gewoon een extra tabel, waarin je de historie opslaat.
De volgende velden o.i.d.
- userId (de gebruiker die het product heeft gekocht)
- productId (id van het aangeschafte product)
- eventueel nog datum/tijd kolom
Ik heb het in m'n .htaccess proberen in te stellen, toen kwam er een 500 Internal Server Error en was m 'n site downquote:Op maandag 5 december 2005 17:22 schreef SuperRembo het volgende:
Je kan proberen of je het in een .htaccess file kan instellen. Als dat niet kan dan heeft je webhost het geblokkerd (wat me niet onverstandig lijkt).
Ik wilde zeggen:quote:Op maandag 5 december 2005 21:19 schreef Desdinova het volgende:
dat weet ik
haha. maar hoe moet ik t form opzetten?
form tag begint, dan komen alle items met bijbehorende checkboxes (via een while), en dan het eind van de form tag.
en dan als name van elk item iets van 'items[]' doen ofzo? zo wordt het een array toch?
maar hoe vang ik het dan weer op bij de uiteindelijke verwerking
1 2 3 | clb.DataSource = this.data; clb.DataMember = "Veldje"; |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |