hmm... ik weet niet of ze daardoor gewond zijn geraakt... kan ook zijn dat ze op een verkeerde plek stonden en iets op t hoofd hebben gehad...quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:42 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Dat is niet zo mooi.
Hulde voor de brandweer overigens.
Dat vier van hen gewond zijn geraakt betekent voor mij dat ze tot het menselijk haalbare maximum (en wellicht verder) zijn gegaan.
inderdaad, omroep dommelland is egt ontzettend slecht daarin.quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:43 schreef MrTen het volgende:
komt omdat ze niets fatsoenlijks kúnnen maken... livebeelden snappen ze weinig van enzo...
vind t prima, laat omroep brabant t maar doen.
moet er wel iemand in de buurt zijn die kan werken met powerpoint....quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:47 schreef wimmel_1 het volgende:
ff een artikeltje op dat tekstTV is óók zo geregeld... maar zelfs dat niet.
desnoods eentje maken en sturen naar omroep dommellandquote:Op zaterdag 3 december 2005 16:50 schreef MrTen het volgende:
[..]
moet er wel iemand in de buurt zijn die kan werken met powerpoint....
[off-topic]quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:50 schreef MrTen het volgende:
[..]
moet er wel iemand in de buurt zijn die kan werken met powerpoint....
Gast, lees de rest van het topic eens.quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
4 doden hoor ik van mensen uit Boxtel.
daar staat 2 doden, misschien weet hij/zij wel meer, er wordt gewoon nog veel gespeculeerd momenteelquote:Op zaterdag 3 december 2005 17:00 schreef Voetbalmax.nl het volgende:
[..]
Gast, lees de rest van het topic eens.
Er staat 2 doden, gast. Ik heb net gehoord van mensen uit Boxtel dat er 4 doden zijn, gast. Misschien gewoon even lezen, gast? Of een beetje rustig aan, gast.quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:00 schreef Voetbalmax.nl het volgende:
[..]
Gast, lees de rest van het topic eens.
En aan die speculaties hebben we niets. Wat 538/OR meld, geloven we.quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:01 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
daar staat 2 doden, misschien weet hij/zij wel meer, er wordt gewoon nog veel gespeculeerd momenteel
quote:Tijdens de bluswerkzaamheden en pogingen om de slachtoffers te reanimeren raakten vier brandweerlieden lichtgewond. Drie van hen kregen last van de rook en een raakte gewond aan zijn hand.
We??quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:02 schreef Voetbalmax.nl het volgende:
[..]
En aan die speculaties hebben we niets. Wat 538/OR meld, geloven we.
Spreek voor jezelf, gast.quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:02 schreef Voetbalmax.nl het volgende:
[..]
doe eens ff lekker normaal zeg.quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:02 schreef Voetbalmax.nl het volgende:
[..]
Dit zijn dingen die mensen verzinnen. TOen ik daar stond te kijken om 15.00 zeiden mensen ook al: 'Dr werd n vrouw naar buiten gedragen die nie veul leven mir in'. En ook toen werd al gezegd dat het om 4 doden ging.quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:05 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
doe eens ff lekker normaal zeg.
zolang er nog geen dingen geheel officieel bekend zijn, kan dat gewoon
Spreek voor jezelf, gast. Alsof het nieuws het altijd bij het goede eind heeft, gast.quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:08 schreef Voetbalmax.nl het volgende:
[..]
Dit zijn dingen die mensen verzinnen. TOen ik daar stond te kijken om 15.00 zeiden mensen ook al: 'Dr werd n vrouw naar buiten gedragen die nie veul leven mir in'. En ook toen werd al gezegd dat het om 4 doden ging.
OR zegt 2, dan houden we t daar op.
ik kom ook uit boxtel, en als je dit topic zou lezen, zou je zien dat MrTen, Voetbalmax.nl en ik hier al veel over hebben gepraat, en bovendien is het al bekend dat er 2 (TWEE) doden zijn, een meisje van 6 maanden en een meisje van 3 jaar, en dat de ouders in kritieke toestand zijn, en dat de moeder ook dood is, maar dat weet ik niet zekerquote:Op zaterdag 3 december 2005 16:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
4 doden hoor ik van mensen uit Boxtel.
Daar heb ik meer vertrouwen in dan in een paar mensen die wat schreeuwen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, gast. Alsof het nieuws het altijd bij het goede eind heeft, gast.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |