nee maakt niet zo veel lawaai uitquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:28 schreef perezoso het volgende:
plaatje
zit er zo'n type cooler op ?
Maken zeker een takke herrie ofniet ?
Als je een spelletje gaat spelen hoor je dan een straaljager opstijgen ?
(wel interesse trouwens)
3,- ongeveer....past door brievenbusquote:Op woensdag 21 december 2005 00:09 schreef MrDrako het volgende:
Hoeveel verzendkosten komen erbij? anders mogelijk 30 EX verzenden (dus geen bod totdat de verzendkosten bekend zijn)
denk het nietquote:Op woensdag 21 december 2005 11:55 schreef MrDrako het volgende:
Dus je stuurt de losse kaart in een bubbeltjesenvelop ofzo? is dat niet gevaarlijk ivm schade?
garantie gaat via serial via creative....quote:Op woensdag 21 december 2005 17:49 schreef perezoso het volgende:
30 excl, betaal ik 5,50 voor een doos en pakketzegel, dus geen bubbeltjes enveloppe ok ?
Dus 35,50 als je het netjes in een doos doet (met opvulling) met pakketzegel.
Welke winkel is ie gekocht (ivm garantie) ?
ik zei toch dat ik hem getest hebquote:Op donderdag 22 december 2005 00:51 schreef perezoso het volgende:
Ik twijfel een beetje, heb je 'm getest, zou je er evt iets voor voelen om hem te testen ?
Waar staat dat dan wel ?quote:Op donderdag 22 december 2005 00:55 schreef YebCar het volgende:
[..]
ik zei toch dat ik hem getest heb![]()
dus ?quote:Op donderdag 22 december 2005 01:33 schreef perezoso het volgende:
[..]
Waar staat dat dan wel ?(je hebt er naar gekeken, als je dat een test noemt dan weet ik dat vanaf nu
)
Wacht op een reactie van iemand anders(waarschijnlijk morgen), als deze verkocht word heb ik pech.
Ik maak nu direkt (mits je een bankrekening hebt) 37,50 over voor het hiervoor genoemde pakket als je hem vandaag nog kan opsturen.quote:Op woensdag 21 december 2005 17:49 schreef perezoso het volgende:
30 excl, betaal ik 5,50 voor een doos en pakketzegel, dus geen bubbeltjes enveloppe ok ?
Dus 35,50 als je het netjes in een doos doet (met opvulling) met pakketzegel.
Welke winkel is ie gekocht (ivm garantie) ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |