ooh ik heb zo met je te doenquote:Op maandag 5 december 2005 13:49 schreef AudreyHepburn het volgende:
Zullen we eens niet alle mensen die hier iets naars zeggen gaan psycho-analyseren ?
Dat ik een anaal platgekeesde neurosebitch met afscheidsprobleempjes ben kan ik natuurlijk niet ontkennen, maar ik wou gewoon eventjes zeiken. Laat me nou gewoon.
Ik scheld niet op mijn ex-vriendinnenquote:Op maandag 5 december 2005 13:49 schreef AudreyHepburn het volgende:
Zullen we eens niet alle mensen die hier iets naars zeggen gaan psycho-analyseren ?
Dat ik een anaal platgekeesde neurosebitch met afscheidsprobleempjes ben kan ik natuurlijk niet ontkennen, maar ik wou gewoon eventjes zeiken. Laat me nou gewoon.
tjaquote:Op maandag 5 december 2005 23:02 schreef Muck het volgende:
ik zeik wél op mijn ex
al was het alleen maar vanwege het feit dat ie in 2 jaar met mij niet verder van huis durfde dan fucking valkenburg, en nu zijn nieuwe sletje gaat opzoeken in Engeland om daar de kerst door te brengen![]()
![]()
Tja grote mond, maar niet weten hoe mot Nilfiskenquote:Op maandag 5 december 2005 23:02 schreef Muck het volgende:
ik zeik wél op mijn ex
al was het alleen maar vanwege het feit dat ie in 2 jaar met mij niet verder van huis durfde dan fucking valkenburg, en nu zijn nieuwe sletje gaat opzoeken in Engeland om daar de kerst door te brengen![]()
![]()
Dus Valkenburg doe je wel aan?quote:Op maandag 5 december 2005 23:02 schreef Muck het volgende:
ik zeik wél op mijn ex
![]()
Dat mod-gedeelte klinkt triest. Dat mag je overslaanquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:49 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dus Valkenburg doe je wel aan?
Ik ben nog single. én ik ben mod op Fok!. Wat wil je nog meer?
lol hoe wanhopigquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:52 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dat mod-gedeelte klinkt triest. Dat mag je overslaan
Nog niks van gemerktquote:
Subtiel!quote:Op woensdag 7 december 2005 09:32 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik heb nog steeds een vriendin (niet voor lang) en dat mens is zo walgelijk...........(etc, verhaaltje)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |