nee ze zaaien angst. beetje kromme beredenering van je...quote:Op zondag 4 december 2005 23:35 schreef Meki het volgende:
door deze berichtgeving juichen ze het toe
Al Qaeda is de niet-meteorologische variant van El Niño inmiddels.quote:Op zondag 4 december 2005 12:34 schreef nozem het volgende:
[..]
Het is altijd Al Qaeda dit en Al Qaeda dat. Er kan geen bom ontploffen of Al Qaeda zit er achter. De ernst van de problematiek omtrent het internationaal terrorisme valt natuurlijk niet de ontkennen, maar ik heb de indruk dat de media het wel makkelijk vindt dat ze een bepaalde organisatie, voor zover deze bestaat, keer op keer als schuldige aan kunnen wijzen.
Je weet wat dat betekent he?quote:Op maandag 5 december 2005 10:07 schreef Speed-Addicted het volgende:
PANIEKKKKKKKKKKKK![]()
Hoevaak zou er onderhand al niet een aanslag gepleegt zijn in NL
Moet er weer een regel doorgevoerd worden die weer een stukje van onze privacy opsnoept ofzo.
En Meki is gekquote:Op maandag 5 december 2005 17:28 schreef Meki het volgende:
Terroristen zaaien angst daar is Telegraaf ook mee bezig
allen hetzelfde Telegraaf is terrorist
je hoeft je niet zo beschaamd te voelen hoor, velen wisten dat alquote:
Mij allerheilige wijsheid vertelt alleen feiten en waarheidquote:Op maandag 5 december 2005 17:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
je hoeft je niet zo beschaamd te voelen hoor, velen wisten dat al![]()
Vertel me eens waar jij jou allerheilige wijsheid vandaan hebt gehaald?
gnif gnif...quote:Op maandag 5 december 2005 17:59 schreef Meki het volgende:
[..]
Mij allerheilige wijsheid vertelt alleen feiten en waarheid
die komt er niet die is uniek en die bezit ik alleenquote:Op maandag 5 december 2005 18:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
gnif gnif...Waarom moet ik zo lachen bij het lezen van jou reacties.......oa weer jouw stupide uitspraken.
Wanneer komt de Meki Wijsheids Almanak op de markt?
1 ding mag ik je toch wel nageven, het is wel vaak lachen met jou reacties. Dat verzacht de pijn enigzinsquote:Op maandag 5 december 2005 18:08 schreef Meki het volgende:
[..]
die komt er niet die is uniek en die bezit ik alleen![]()
quote:Op maandag 5 december 2005 18:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
1 ding mag ik je toch wel nageven, het is wel vaak lachen met jou reacties. Dat verzacht de pijn enigzins![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |