Ik ben geen MOD, maar dit is een BB SC (slowchat) topic. Wat niets met voetbal te maken heeft.quote:Op zaterdag 3 december 2005 07:57 schreef Manu82 het volgende:
ja maar je moet ook kunnen begrijpen dat op bb forums geinteresseerden in voetbal zijn en als er toch niet zoveel mensen zijn moet je daar volgens mij over kunnen discusieren.
Na BB1 en De Bus heb ik elke keer weer overwogen me op te geven voor een dergelijk programma maar zoals ik in het vorige topic al zei " ik ben bang dat ik het thuisfront niet te lang kan missen "quote:Op zaterdag 3 december 2005 07:51 schreef Wup het volgende:
[..]
flink uitlokken dus
... zou je het echt overwegen?
ik moet er niet aan denken, ik ben veel te veel watje
ps: nou je hebt je rel, enjoy;)
Laten we er allemaal maar over op houden en zeggen 'no hard feelings'. Het kwam gewoon denk ik omdat je met een andere naam aankwam wat ik al eerder zei. Maar geef dat de volgende keer even aan dan lijkt het ook niet of je met de deur in huis komt vallen ofzoiets!!quote:Op zaterdag 3 december 2005 08:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik ben geen MOD, maar dit is een BB SC (slowchat) topic. Wat niets met voetbal te maken heeft.
Maar dat is mijn mening. Als ik over voetbal wil kletsen, dan ga ik wel naar Voetbal
Edit: En als ik dat netjes zeg en iemand zegt dat ik mijn bek moet houden, dan gaat mij dat ff net iets te ver, net wat je zei, we zaten er gezzellig in het begin van dat deel en dan komt er zo iemand doorheen, die jij ook nog steunde.
Maar dat was vorige deel.
Nu ligt iedereen nog te pitten en Ingrid droomt niet lekker vanacht, want ze kreunt weer eens door de boxen.
Ik zou vooral bang zijn voor alle opmerkingen, commentaren, speculaties op het internet en dat de kijker me niet leuk vindquote:Op zaterdag 3 december 2005 08:08 schreef ChristiaanG het volgende:
[..]
Na BB1 en De Bus heb ik elke keer weer overwogen me op te geven voor een dergelijk programma maar zoals ik in het vorige topic al zei " ik ben bang dat ik het thuisfront niet te lang kan missen "
Na al een jaar in het buitenland te zijn weet ik zeker dat ik het thuisfront niet echt zal missen, maar de vrijheid wel en de momenten die ik voor mezelf wil. Als er vrienden op bezoek komen bij mij heb ik altijd wel wat tijd voor mezelf alleen nodig (tenzij er iemand bij is die ik compleet vertrouw).quote:Op zaterdag 3 december 2005 08:08 schreef ChristiaanG het volgende:
[..]
Na BB1 en De Bus heb ik elke keer weer overwogen me op te geven voor een dergelijk programma maar zoals ik in het vorige topic al zei " ik ben bang dat ik het thuisfront niet te lang kan missen "
Wat ik al eerder zei.... dat staat allemaal in vorige topic. Maar sommige mensen lezen selectief en niet alles. Want dan had je het niet gemist.quote:Op zaterdag 3 december 2005 08:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Laten we er allemaal maar over op houden en zeggen 'no hard feelings'. Het kwam gewoon denk ik omdat je met een andere naam aankwam wat ik al eerder zei. Maar geef dat de volgende keer even aan dan lijkt het ook niet of je met de deur in huis komt vallen ofzoiets!!
Blijf je er nou over door gaan? Kappen nou he!quote:Op zaterdag 3 december 2005 08:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat ik al eerder zei.... dat staat allemaal in vorige topic. Maar sommige mensen lezen selectief en niet alles. Want dan had je het niet gemist.
No hard feelings.... want zit hier voor mijn lol. En ben BB-freak.
Maar wel één die nu ff gaat pitten, voor die lapzwansen zijn uitgeslapen en gedoucht, dan ben ik ook al wel weer wakker....
slaap lekkerquote:Op zaterdag 3 december 2005 08:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat ik al eerder zei.... dat staat allemaal in vorige topic. Maar sommige mensen lezen selectief en niet alles. Want dan had je het niet gemist.
No hard feelings.... want zit hier voor mijn lol. En ben BB-freak.
Maar wel één die nu ff gaat pitten, voor die lapzwansen zijn uitgeslapen en gedoucht, dan ben ik ook al wel weer wakker....
eeh ik ben nog steeds geen homoquote:Op zaterdag 3 december 2005 08:16 schreef ChristiaanG het volgende:
M82 en LS(MrO) ik lees dat jullie het eigenlijk al een teidje eens zijn met elkaar dus, als ik een voorstel mag doenen lief zijn voor elkaar
ieder mens heeft het recht om te zijn wie hij/zij is, en heeft dan ook het recht een mening te hebben, en ook het recht om het niet met een mening eens te zijn, zolang we respect voor elkaar houden. En degene die geen respect tonen zetten eerder zichzelf te schande, en raken mij dan ook minder dan zichzelfquote:Op zaterdag 3 december 2005 08:13 schreef melke het volgende:
[..]
Ik zou vooral bang zijn voor alle opmerkingen, commentaren, speculaties op het internet en dat de kijker me niet leuk vind
zal ik edittenquote:
doe maar editten als ik die optie heb. Ben geen homo en zal er ook geen worden (alhoewel ik denk dat als je homo bent dat dat geen keuze is)quote:Op zaterdag 3 december 2005 08:30 schreef ChristiaanG het volgende:
[..]
zal ik edittenof denk je dat het er nog van kan komen
omdat je zecht "..... nog ..."
![]()
ik tel nooit de uren dat ik al op ben, ik slaapwandel nogal eens, en bovendien zit ik vaak te dagdromen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 08:40 schreef Manu82 het volgende:
en nu ga ik slapen, het is ... al bijn 745 en ben al bijna al 23 uur op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |