Want? Hoezo? ik luister naar de scanner want mijn streams doen het niet meerquote:Op zaterdag 3 december 2005 02:36 schreef BONG4002 het volgende:
Roel zit er blijkbaar wel mee dat merk ik
Verslavend he?quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:37 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Want? Hoezo? ik luister naar de scanner want mijn streams doen het niet meer![]()
Dus een beetje meer tekst zou zeer welkom zijn (zie er niets over in de streams)
Je kan toch scanner luisteren en naar de streams?quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:37 schreef KRIBBET het volgende:
Want? Hoezo? ik luister naar de scanner want mijn streams doen het niet meer![]()
Dus een beetje meer tekst zou zeer welkom zijn (zie er niets over in de streams)
Zo kijkt ie altijdquote:Op zaterdag 3 december 2005 02:40 schreef BONG4002 het volgende:
Roel kijkt bijna als "The Terminator" als ik die blik zie in zijn ogen![]()
Dat bewijst dat hij net zo agressief is als die ADO-ers, toch?quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:40 schreef BONG4002 het volgende:
quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:40 schreef BONG4002 het volgende:
Ja, maar nu is de blik ehmm...meer agressief enzo op de een of andere manierquote:
Nee hoor Roel heeft nog een trauma omdat hij eens met zijn hoofd tusen de metrodeuren heeft gezeten.quote:
Neehoorquote:Op zaterdag 3 december 2005 02:41 schreef Day het volgende:
[..]
Dat bewijst dat hij net zo agressief is als die ADO-ers, toch?
Of sta ik nog steeds op de ignore-modus?![]()
Misschien denkt ie aan zijn broersquote:Op zaterdag 3 december 2005 02:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja, maar nu is de blik ehmm...meer agressief enzo op de een of andere manier
Die gaan zeker bepaalde mensen hard klappenquote:Op zaterdag 3 december 2005 02:44 schreef Morwen het volgende:
[..]
Misschien denkt ie aan zijn broers![]()
Ja, dank je de koekkoek!quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:40 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja oke dat snapte ik ook wel , maar misschien iets te grof??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |