KRIBBET, dit topic blijft gewoon.quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:47 schreef KRIBBET het volgende:
Weet niet of dat gaat gebeuren maar vind het erg zwak dat ze dit willen opheffen terwijl we zo goed werk doenWe reageren ons hier af en niet bij de tere zieltjes in het SC (niet iedereen hoor)
![]()
Ja man! Ik voel je angst gewoon dwars door m'n scherm heen!quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:53 schreef APK het volgende:
[..]
KRIBBET, dit topic blijft gewoon.
Mijn God, hoe komt het dat jij zo bang bent voor polititievrouwtjes
Als dit topis gewoon blijft ben ik klaarquote:Op zaterdag 3 december 2005 02:53 schreef APK het volgende:
[..]
KRIBBET, dit topic blijft gewoon.
Mijn God, hoe komt het dat jij zo bang bent voor polititievrouwtjes
Ik heb na het lezen van de eerste berichten over het eventueel sluiten, een aantal biertjes en sambuca's genomen en het gaat al een stuk beterquote:Op zaterdag 3 december 2005 02:59 schreef Day het volgende:
[..]
Ja man! Ik voel je angst gewoon dwars door m'n scherm heen!
RELAX!!!!
Het komt allemaal goed!quote:Op zaterdag 3 december 2005 03:03 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb na het lezen van de eerste berichten over het eventueel sluiten, een aantal biertjes en sambuca's genomen en het gaat al een stuk beter![]()
![]()
Ik sta nu bijna op 4000 posten en daar zal er 1 of 2 ONtopic geweest zijn, was al bang dat ik me weer in het spel moest inleven![]()
Ik stop met de drank en draai nog een Roeltjequote:Op zaterdag 3 december 2005 03:06 schreef Day het volgende:
[..]
Het komt allemaal goed!![]()
Neem nog een sambuca, voor de laatste zenuwtrekjes!
Day: Ik ben hier niet zo lang dus ik wist niet eens dat er een ignore knop was op Fok!???? Maar dan nog..... eerst op ingnore zetten en dan liefdevol opnemen?quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:48 schreef Day het volgende:
[..]
Supermom, dit vind ik dus ECHT een kwetsende opmerking!![]()
Ze hadden me echt op ignore gezet, maar hebben me inmiddels weer liefdevol in de groep opgenomen! En dat begrijp ik ergens wel, want ik ben nou eenmaal een meid om lief te hebben. En heb ook heel veel liefde te geven, want mijn hart is heel groot. Genoeg liefde dus voor de beide groepen!
En ook genoeg veren om in beide reten te stoppen, maar daar praten we even niet over.
Ach, na een tijdje (lees 2,5 jaar) leer je met ze omgaan.quote:Op zaterdag 3 december 2005 03:11 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Day: Ik ben hier niet zo lang dus ik wist niet eens dat er een ignore knop was op Fok!???? Maar dan nog..... eerst op ingnore zetten en dan liefdevol opnemen?Hmmm ik vertrouw dit zooitje niet zo hier hoor
Dus hierbij mij welgemeende excuses en nee ik hoef hier niet bij te horen en heb geen veren bij me, richt me alleen op jou
![]()
HAZELIP!!!!quote:Op zaterdag 3 december 2005 09:51 schreef ChantalC het volgende:
VLAFLIP!!!
[b]PARTYPOOPERDIP[/b[quote:
Beter vrijwillig exit ( met motivatie ) dan een roemloze afgangquote:Op zaterdag 3 december 2005 10:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
[b]PARTYPOOPERDIP[/b[
joe is overigens de laatste die hier over offtopic mag praten. vrijwillige exit-kneus!
Hé heb jij je nog niet ingeschreven voor het Bulgaars toepen (de rechtsdraaiende variant)?quote:Op zaterdag 3 december 2005 10:10 schreef PH52 het volgende:
[..]
Beter vrijwillig exit ( met motivatie ) dan een roemloze afgang![]()
Btw, het lukt niet echt om een nieuwe bloedstollende competitie op gang te krijgen![]()
Ik moet toegeven dat Bulgaars toepen niet zo mijn specialiteit is, ik ben meer van Pools pleppen, maar ik zit nog met die 4 a4tjes van versalis in m'n kop, probeer "mee te denken" over de uitvoering, maar het lukt niet zo.quote:Op zaterdag 3 december 2005 10:27 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Hé heb jij je nog niet ingeschreven voor het Bulgaars toepen (de rechtsdraaiende variant)?
Een bruine loempert, mannn, heb jij echt gepiekt, had je een gele loempert gehad hadden ze je met een slissert helemaal gelebberd. Stoer.quote:Op zaterdag 3 december 2005 10:44 schreef Maurisico het volgende:
Pools pleppen! Superspel! Hebik ooit gespeeld met twee criminele grottartaren en een schele Batavier. Toen die ene grottartaar uitkwam met een dubbele klit, gooide die Batavier daar heel brutaal een halve aas overheen.. ik dacht.. nou gaat het fout! Maar gelukkig lagen mijn kaarten goed en kon ik er via een schoppen boer-combinatie er nog een bruine loempert van maken. Daar hadden ze niet van terug! Bloedvergieten werd net voorkomen...
Ben daarna gestopt met Pools pleppen, Bulgaars toepen is een stuk relaxter...
quote:Op zaterdag 3 december 2005 10:44 schreef Maurisico het volgende:
Pools pleppen! Superspel! Hebik ooit gespeeld met twee criminele grottartaren en een schele Batavier. Toen die ene grottartaar uitkwam met een dubbele klit, gooide die Batavier daar heel brutaal een halve aas overheen.. ik dacht.. nou gaat het fout! Maar gelukkig lagen mijn kaarten goed en kon ik er via een schoppen boer-combinatie er nog een bruine loempert van maken. Daar hadden ze niet van terug! Bloedvergieten werd net voorkomen...
Ben daarna gestopt met Pools pleppen, Bulgaars toepen is een stuk relaxter...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |