Euhm nee ik zei dat wij die retards uit de Serv. game niet in onze SC wilde, zo was de juiste weergave!quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:59 schreef Pinball het volgende:
[..]
Sorry, maar dat constante geklef hier leidt me een beetje af. Ik meen me te herinneren dat ik zei dat jij even retarded bent als je de SC zelf noemt.
Is dat een correcte weergave?![]()
gemene flugel.quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:02 schreef APK het volgende:
Ja, Versabommie, een user die best wel grappig is af en toe. Maar de intens gemene FLUGEL probeert zijn nieuwe spel te ondermijnen.![]()
Je nam het echt serieusquote:Op zaterdag 3 december 2005 02:01 schreef Pinball het volgende:
[..]
Niet alles zo serieus nemen. Als ik niet beter zou weten zou ik denken dat je heel de servival gemist hebt? Of kan je niet lezen of zo?![]()
Ik zag het, ik had hem ook al vervangen.quote:
Op de een of andere manier heb ik het gevoel dat jij een hoofdrol gaat spelen in het nieuwe spel, lieverd..quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:07 schreef Pinball het volgende:
Ik zag het, ik had hem ook al vervangen.![]()
Kut, toch te laat.![]()
Hmmm.. hij zit zich wel een beetje té nadrukkelijk in te likken momenteel.quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:11 schreef APK het volgende:
[..]
Op de een of andere manier heb ik het gevoel dat jij een hoofdrol gaat spelen in het nieuwe spel, lieverd..![]()
Tuurlijk kennen we je. Ook Toppie streamverslagen die je maaktquote:Op zaterdag 3 december 2005 02:17 schreef SuperMOM het volgende:
Er word toch niet weer een nieuw spel c.q competitie gespeeld hier he? Want dan pas ik en kom hier alleen maar lezen hoor, ik wil niet meedoen (alsof iemand mij kent en mij mee zou willen laten doen en nee dat wil ik ook niet, dit is geen verkapte oh please laat me met jullie games mee doen) Maar vind het wel leuk om met jullie mee te kletsen en lezen aangezien ik tussen de SC en de SERV zweef
![]()
Maak je geen zorgen. Qua poep praten heb ik de concentratiespanne van een dode goudvis met ADHD, dus ik ben hier weg voor jij 'me love you long time' kan zeggen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:13 schreef Gert het volgende:
Hmmm.. hij zit zich wel een beetje té nadrukkelijk in te likken momenteel.![]()
Maak je eens nuttig met een nieuw lijstje, Baal.quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:21 schreef Pinball het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen. Qua poep praten heb ik de concentratiespanne van een dode goudvis met ADHD, dus ik ben hier weg voor jij 'me love you long time' kan zeggen.![]()
We gaan wel doen alsof we een spel doen, als we maar kunnen postenquote:Op zaterdag 3 december 2005 02:17 schreef SuperMOM het volgende:
Er word toch niet weer een nieuw spel c.q competitie gespeeld hier he? Want dan pas ik en kom hier alleen maar lezen hoor, ik wil niet meedoen (alsof iemand mij kent en mij mee zou willen laten doen en nee dat wil ik ook niet, dit is geen verkapte oh please laat me met jullie games mee doen) Maar vind het wel leuk om met jullie mee te kletsen en lezen aangezien ik tussen de SC en de SERV zweef
![]()
Mijn antwoord in FB is óók leuk.quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:07 schreef KRIBBET het volgende:
Je nam het echt serieus![]()
![]()
![]()
Dat is juist het leuke, hier kan het
![]()
maar je moet wel beter lezen hahaha
Oke Kribbet, nu snap ik je eindelijkquote:Op zaterdag 3 december 2005 02:27 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
We gaan wel doen alsof we een spel doen, als we maar kunnen posten![]()
quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:25 schreef APK het volgende:
Probeer een lijst te maken waar jij op numero uno staat. GNA GNA GNA!![]()
Volgens mij word je niet uitgekotst door de SC-ers en helemaal niet op ignore gezet hoor DAY! Wil je gewoon liever bij dit kliekje horen moet je dat gewoon zeggen hoorquote:Op zaterdag 3 december 2005 02:37 schreef Day het volgende:
Ik word uitgekotst door de SC-ers.![]()
Ik mag het er niet mee eens zijn dat Dido voor 'kankerwijf' uitgescholden is.
En nu ben ik op ignore gezet.
Wat nu?
quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:35 schreef Pinball het volgende:
[..]
Mijn antwoord in FB is óók leuk.![]()
![]()
![]()
als jij duidelijker schrijft hahaha
Numero uno!quote:
Weet niet of dat gaat gebeuren maar vind het erg zwak dat ze dit willen opheffen terwijl we zo goed werk doenquote:Op zaterdag 3 december 2005 02:35 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Oke Kribbet, nu snap ik je eindelijk
Supermom, dit vind ik dus ECHT een kwetsende opmerking!quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:44 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Volgens mij word je niet uitgekotst door de SC-ers en helemaal niet op ignore gezet hoor DAY! Wil je gewoon liever bij dit kliekje horen moet je dat gewoon zeggen hoor![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |