Ik heb deze cursus ook gewoon met zo'n decathlon ding gelopen. Doet waar die voor gemaakt is, en daar gaat het me om.quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:30 schreef Yay het volgende:
Over brillen:
Ik heb een Julbo Reflex. Het is geen fashionable bril, maar wel lekker functioneel: 4 verwisselbare glazen. Inclusief een setje cat 4 glazen.
Verder koop je er inderdaad wel 3 Decathlon brillen voor.
Maar goed ook, anders krijg je zo'n lullig brilafdrukje om je ogenquote:Op vrijdag 15 september 2006 14:54 schreef Roel_spaarndam het volgende:
Als het ook maar ff niet hoeft, dan zie je mij ook niet met een bril lopen.
Au vieux campeur is ook een goeie, en decathlon heeft een ruime sortering klimspul. Toch wel handig he, om frans te kunnen als je naar Frankrijk gaat ;-)quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:59 schreef DucatiOwner het volgende:
Hi,
volgens mij een redelijke topickick, maar het zij zo...
Weet iemand of je in Parijs en/of omgeving (Fontainebleau?) goedkoper klimmateriaal kan kopen? Verder dan de Decathlon ben ik niet gekomen, want ik kan nauwelijks Frans...:-(.
Ik ga sowieso naar Parijs, dus die kosten/baten kunnen achterwege blijven.
Het gaat om een nieuwe gordel, wat setjes, nuts en schoentjes.
Dank!
Haha, okay, dank! De Decathlon in Frankrijk heeft dezelfde prijzen als die in Nederland, maar die andere ga ik proberen!quote:Au vieux campeur is ook een goeie, en decathlon heeft een ruime sortering klimspul. Toch wel handig he, om frans te kunnen als je naar Frankrijk gaat ;-)
Trouwens, je gaat naar FB, en hebt setjes, nutjes en een gordel nodig?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |