Ik had nooit naar je moeten luisterenquote:Op woensdag 7 december 2005 19:42 schreef CittaR het volgende:
geen pink slip?
pink slip zit altijd van de 3 vraagtekens in het midden of rechts, nog nooit een pink slip gemist
Wat krijg je allemaal voor je wielen met Heat 5 ? ik ben nooit verder dan heat 4 gekomen.quote:Op woensdag 7 december 2005 21:14 schreef Dulk het volgende:
net ontsnapt uit me grootste pursuit ooit![]()
[afbeelding]
Heavy SUV's en Z06 Corvette Poitie auto'squote:Op woensdag 7 december 2005 23:44 schreef janrad het volgende:
[..]
Wat krijg je allemaal voor je wielen met Heat 5 ? ik ben nooit verder dan heat 4 gekomen.
heat 7 is ook vet, alleen maar heavy suv'squote:Op woensdag 7 december 2005 23:44 schreef janrad het volgende:
[..]
Wat krijg je allemaal voor je wielen met Heat 5 ? ik ben nooit verder dan heat 4 gekomen.
haha, sorryquote:Op woensdag 7 december 2005 23:26 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik had nooit naar je moeten luisterenGelukkig is de Lancer meer dan OK dus zo'n groot probleem is t ook weer niet
heavy suv heb ik ook al met heath 4 hoor..quote:Op woensdag 7 december 2005 23:45 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Heavy SUV's en Z06 Corvette Poitie auto's
Dat zijn de gewone SUVs, toch? De Rhino's, zeg maar.quote:Op donderdag 8 december 2005 09:11 schreef Frozen_Ice het volgende:
[..]
heavy suv heb ik ook al met heath 4 hoor..en die stellen nix voor tegen me lancer
![]()
Dat zijn normale SUV'squote:Op donderdag 8 december 2005 09:11 schreef Frozen_Ice het volgende:
[..]
heavy suv heb ik ook al met heath 4 hoor..en die stellen nix voor tegen me lancer
![]()
Bounty neem ik aan en geen geld.quote:Op donderdag 8 december 2005 09:43 schreef Backhander het volgende:
ik zit op 3% van het spel nu en heb al $1,000,000![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Calm down, please!
Hoezo in spoiler tags?quote:Op donderdag 8 december 2005 09:45 schreef Googolplexian het volgende:
cheat codes
Voor het geval dat iemand dat niet wil wetenquote:
quote:ToCA_Edit has created a moveable camera for Need For Speed: Most Wanted. This camera works with v1.2 - v1.3 - and the DEMO. For those that wonder what this could possibly be used for, how about a In-Car view
quote:You can Download the tool and see more videos and Pictures on his site ToCA_EDIT
quote:EA has released patch 1.3 for NFSMW. The patch will do the following:
* Fixed problem with user not being returned to the offline main menu when losing their connection.
* Users are no longer returned to the offline main menu after a LAN race.
* Fixed host hanging in an empty game room after exiting a race.
* Users are now able to find LAN races created through Quick Race.
* Fixed issue where the game will softlock and lose focus when clicking on 'Continue' in the [create new account] screen when information is entered but not confirmed in one of the first four fields.
* Corrected number of laps in Knockout race event in Blacklist 15.
* Fixed problem where users are disconnected from LAN after finishing a race.
* Fixed issue with backround disappearing when mouse clicking the 'Statistics' button during the Hurry Up timer.
* Fixed a crash in the Foreign Registration Alert screen if the user clicks the back button.
* Fixed a crash when backing out and re-entering the Rap Sheet using the mouse.
* Clicking the back button during the Rap Sheet intro now returns the user to the Main Menu.
* Fixed issue with the interior of the car sometimes disappearing during gameplay.
* Fixed performance parts not showing up unless profile loaded.
You can access the file here:
- Patch1.3 @ EA Server
- Patch1.3 @ ND4SPDWorld Server
Ik heb PS2 dus kan het niet testenquote:Op donderdag 8 december 2005 10:14 schreef _moder8or_ het volgende:
Ziet het er een beetje uit?
Dan probeer ik het wel eens uitquote:Op donderdag 8 december 2005 10:17 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik heb PS2 dus kan het niet testen
Uhmm ik heb ook alleen nog heat 4 gehad en als ik een SUV omverknal met 300 km/h dan staat er toch echt dat ik een Heavy SUV omver geknald hebquote:Op donderdag 8 december 2005 09:39 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dat zijn normale SUV's.
Maar in 5 - 6 en 7 zijn ze dus fucking moeilijk.
Ik kan het me niet voorstellen, want de suv's in heat 5-7 zijn veel ruiger.quote:Op donderdag 8 december 2005 10:19 schreef babba het volgende:
[..]
Uhmm ik heb ook alleen nog heat 4 gehad en als ik een SUV omverknal met 300 km/h dan staat er toch echt dat ik een Heavy SUV omver geknald heb
verkeerd aangenomen dan want ik heb $1,000,000 in cashquote:Op donderdag 8 december 2005 09:45 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Bounty neem ik aan en geen geld.
Cheaterquote:Op donderdag 8 december 2005 12:23 schreef Backhander het volgende:
[..]
verkeerd aangenomen dan want ik heb $1,000,000 in cash![]()
heeft ook wel veel te maken met de agressie van de AI in heat 5-7.quote:Op donderdag 8 december 2005 10:22 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik kan het me niet voorstellen, want de suv's in heat 5-7 zijn veel ruiger.
ja ik schijn er ook de black edition van gemaakt te hebben, maar er is niets veranderd naar mijn mening :Squote:Op donderdag 8 december 2005 14:08 schreef Drumpie het volgende:
ik heb het bestandje van black edition in de global map gedaan, moet ik dan overnieuw beginnen??
Heb je van mijquote:Op donderdag 8 december 2005 12:23 schreef Backhander het volgende:
[..]
verkeerd aangenomen dan want ik heb $1,000,000 in cash![]()
hoe dan??quote:Op donderdag 8 december 2005 15:27 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Heb je van mij
Komt ie daar: 'woei ik ben cool ik weet hoe ik een miljoen kan hebben op 3 %'
Copyright by mij!
En zo kan ik het dus ook, op 0% $ 99999999999999999999999999999999 hebben zegmaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |