als je alt+f4 doet dan word de bust niet gerekend, maar je races die je die "run" wel gereden heb tellen wel gewoon:)quote:Op woensdag 7 december 2005 11:41 schreef janrad het volgende:
[..]
Ik word niet zo vaak gepakt dus ik heb ALT + F4 nooit gebruikt, wat doet dat eigenlijk. Sta trouwens op 7, heb net de SLK veroverd. Snelle kar hoor maar ik zweer toch bij de Lancer evolution.
Ik heb nogal wat auto's, Clio V6, RX8, Porsche Caayman, Lancer evolutien en Mercedes SLK. Welke zou ik volgens jullie het beste kunnen verkopen en hoe kan ik de upgrades appart verkopen.
Je kan de upgrades , indien mogelijk, verkopen in de shops.quote:Op woensdag 7 december 2005 11:41 schreef janrad het volgende:
[..]
Ik word niet zo vaak gepakt dus ik heb ALT + F4 nooit gebruikt, wat doet dat eigenlijk. Sta trouwens op 7, heb net de SLK veroverd. Snelle kar hoor maar ik zweer toch bij de Lancer evolution.
Ik heb nogal wat auto's, Clio V6, RX8, Porsche Caayman, Lancer evolutien en Mercedes SLK. Welke zou ik volgens jullie het beste kunnen verkopen en hoe kan ik de upgrades appart verkopen.
Jammer hoorquote:Op woensdag 7 december 2005 10:43 schreef babba het volgende:
[..]
Als je de taal veranderd naar NL is je intro weg jah, INCLUSIEF ALLE INGAME FILMPJESdus ook het eindfilmpje enz.
quote:btw, ik lees net in het NSFMW-topic op tweakers dat je als je de challenge series hebt uitgespeeld je ook in de andere auto's kan rijden die in het spel zitten, zoals de vuilnisauto enz.
En en en?quote:Op woensdag 7 december 2005 12:57 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]. Ik ga even kijken
, alles op 100% namelijk
De intro klik ik altijd gewoon wegquote:Op woensdag 7 december 2005 00:31 schreef _moder8or_ het volgende:
Vraag me niet hoe, maar ik heb de intro weggekregen![]()
Ik heb gewoon die movies overgeschreven door een 'zwart-beeld'quote:Op woensdag 7 december 2005 15:08 schreef MosPos het volgende:
[..]
De intro klik ik altijd gewoon weg![]()
Aubquote:Normale versie naar Black Edition Patch (403kb)
Met deze patch word je normale versie van het spel de Black Edition van Need for Speed Most Wanted. Met 10 bonus auto's en andere extra's.
http://www.nfsmostwanted.nl/download/be_patch.zip
En dat is 403 Kb en gewoon legaal gratis en werkt, geloof er niks van.quote:
No shit einsteinquote:Op woensdag 7 december 2005 19:27 schreef janrad het volgende:
Als ik alt+f4 doe wordt ik uit het spel gesodemietert.
Welke heb jij genomen?Dan weet ik welke ik moet nemenquote:Op woensdag 7 december 2005 19:35 schreef Dacide het volgende:
Yes, zojuist blacklist nummer 2 gepowned
Helaas geen pink slip
Dan wordt nml je progress niet gesavedquote:Op woensdag 7 december 2005 20:33 schreef janrad het volgende:
Oke dat is dus de bedoeling kebhem door![]()
Ik heb hem ook een aantal keer links gehad.quote:Op woensdag 7 december 2005 19:42 schreef CittaR het volgende:
geen pink slip?
pink slip zit altijd van de 3 vraagtekens in het midden of rechts, nog nooit een pink slip gemist
Ik had de middelste en de rechte genomenquote:Op woensdag 7 december 2005 19:42 schreef CittaR het volgende:
geen pink slip?
pink slip zit altijd van de 3 vraagtekens in het midden of rechts, nog nooit een pink slip gemist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |