Dat werkte inderdaad, tis nu gelukt, gelijk een stapje verder op de black list, ben nu 3equote:Op maandag 5 december 2005 18:35 schreef nlboy het volgende:
[..]
Komt mij ook heeeel erg bekend voor.Alleen heb ik dan een toetsenboard.
Gewoon even 10 min. stoppen...neem iets te drinken en daarna probeer je 't weer opnieuw.
Ik heb ook die regendruppels op het scherm hoorquote:Op maandag 5 december 2005 22:48 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik heb het getest op de XBOX 360. Toch anders allemaal, je ziet echt de strepen achter de auto, én de regendruppels op het scherm
Soort blur achtig iets. (snelheid).quote:Op maandag 5 december 2005 22:51 schreef Backhander het volgende:
[..]
Ik heb ook die regendruppels op het scherm hoorsnap alleen niet wat je bedoelt met die strepen ACHTER de auto
moet je om het spel volledig uit te spelen bij het hofdmenu ook al die challenge races doen??quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:57 schreef _moder8or_ het volgende:
Challenges 100%
Nu beginnen we met de carrière.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 08:46 schreef Backhander het volgende:
[..]
moet je om het spel volledig uit te spelen bij het hofdmenu ook al die challenge races doen??![]()
Ligt er maar net aan hoe lang je week isquote:Op dinsdag 6 december 2005 09:22 schreef Googolplexian het volgende:
Wees blij. Een spel dat binnen een week uit te spelen is is een beetje triest, niet?
Carreer is maar een gedeelte van het spel
Wacht maar tot je de Lancer krijgtquote:Op dinsdag 6 december 2005 09:36 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoe lang je week isEen spel wat in 70uur is uit te spelen is best groot, een spel wat uit te spelen is in een week in mijn tempo is erg klein
Gister de top 10 binnen gekomen, tegen de Porsche. Helaas geen Pink Slip dus dan dat kreng maar gewoon gekocht, kost een bak met duiten maar dat ding plakt echt aan de weg vergeleken met m'n voorgaande auto's
Met mijn tempo komt dat over ongeveer twee wekenquote:Op dinsdag 6 december 2005 09:38 schreef Googolplexian het volgende:
Wacht maar tot je de Lancer krijgt
quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:39 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Met mijn tempo komt dat over ongeveer twee weken
en nee dan bedoel ik niet dat ik als een oud wijf rijd
GT3 wel gespeeld maar tot halverwege gekomenquote:Op dinsdag 6 december 2005 09:42 schreef Googolplexian het volgende:Jij hebt zeker geen GranTurismo? Die is in jouw tempo dan al HELEMAAL niet uit te spelen
Uhmm dat heb ik ook op m'n pc? Misschien je graphics wat hoger zetten?quote:Op maandag 5 december 2005 22:48 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik heb het getest op de XBOX 360. Toch anders allemaal, je ziet echt de strepen achter de auto, én de regendruppels op het scherm
Welke auto heb je gebruikt?quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:40 schreef _moder8or_ het volgende:
Nu zijn de challenges echt 100%
Laatste achtervolging had ik 30 minuten moeten volhouden, na 34 minuten was ik klaar met een kleine 11.800.000 bounty
hoe kan je nou een afwijking hebben in je toetsenbord?quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:01 schreef Furious het volgende:
Niemand weet hoe ik dat probleem kan oplossen van m'n toetsenbord afwijking naar links?
denk ik ook moder80r want ik heb gewoon ook die druppels op mijn scherm en die strepen als je snel gaatquote:Op dinsdag 6 december 2005 12:58 schreef babba het volgende:
[..]
Uhmm dat heb ik ook op m'n pc? Misschien je graphics wat hoger zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |