Lelijkquote:Op zondag 4 december 2005 23:36 schreef babba het volgende:
Even ter illustratie, de lelijke shadows:
[[url=http://home.hetnet.nl/~dittadeboer/nfsmw_shadow_small.jpg]afbeelding][/url]
nvidia kent dat nietquote:Op zondag 4 december 2005 23:52 schreef WurM het volgende:
[..]
heb er ook last van... standaard radeon 9000 ofzo bij mij...
Komt morgen een 6600 GT in, hoop dat t wat beter wordt![]()
ik ook meestal zoiets jaquote:Op zondag 4 december 2005 22:07 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Die Tollbooths zijn juist het makkelijkst in het spel. Ik houd per poortje ruim 20 sec over altijd![]()
Goeie tip. Ik had even wat upgrades laten liggenquote:Op zondag 4 december 2005 22:08 schreef nlboy het volgende:
Tollboth's zijn eitje, ik heb ook vaak +20 sec. over. Gewoon je auto goed upgraden, zodat ie snel is.
door die schaduw ziet die VW er nu best relaxt uitquote:Op zondag 4 december 2005 23:36 schreef babba het volgende:
Even ter illustratie, de lelijke shadows:
[[url=http://home.hetnet.nl/~dittadeboer/nfsmw_shadow_small.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op maandag 5 december 2005 14:18 schreef Backhander het volgende:
Ff offtopic:
http://patrick.fm/nieuw/images/sint.gif
GT ja.quote:Op maandag 5 december 2005 09:09 schreef Backhander het volgende:
[..]
ik ook meestal zoiets ja![]()
BTW ik heb Geforce 6800 en dan 2 lettertjes![]()
Je hebt tegenwoordig ook nog een 6800GS.quote:Op maandag 5 december 2005 16:06 schreef Backhander het volgende:
LE was het zeker niet dus dan zal het wel GT zijn![]()
dan zal het wel GS zijnquote:Op maandag 5 december 2005 16:20 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig ook nog een 6800GS.
En ik heb gister Razor verslagen.Al moet ik nog wel wat in de careermode doen aangezien die nog 99% staat.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door nlboy op 05-12-2005 18:36:24 ]
Komt mij ook heeeel erg bekend voor.quote:Op maandag 5 december 2005 18:30 schreef dapluiz het volgende:
Grrr, net gewoon 2x achter elkaar, eindelijk eena chtervolging 8 minuten volgehouden (waarbij ik de hele tijd moet remmen en achter me moet kijken of ze me wel volgen omdat ik anders nooit aan de 8 minuten kom) en juist net na die 8 minuten staat er ergens een muurtje waardoor ze gelijk met ze 10en (dan wel ineens) om me heen staan.
Scheelde niet veel of er ging een controller kapot tegen de muur
heb ik hier ook en ik heb toch echt alles gedaan in career mode, in ieder geval alle challenges en races, misschien gaat hij pas naar 100% als je rap sheet ook compleet is?quote:Op maandag 5 december 2005 16:20 schreef ElmarO het volgende:
[..]
[..]
En ik heb gister Razor verslagen.Al moet ik nog wel wat in de careermode doen aangezien die nog 99% staat.
![]()
quote:Op maandag 5 december 2005 17:03 schreef Furious het volgende:
Waarom heeft mijn auto 90% van de tijd een afwijking naar links?
Neequote:Op maandag 5 december 2005 20:02 schreef MosPos het volgende:
Kan je ook driften![]()
Ben ik nog niet tegengekomen. Hoe werkt dat dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |