Komt me heel erg bekend voor...quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:44 schreef Spooky4u het volgende:
GVDGVDGVD.... 45 minuten lang achtervolgt worden door alles wat de poltie maar heeft... en dan maak je een stuurfout, staan er 7 corvettes om je heen......BUSTED.........
Heb het nu wel ff gezien voor vandaag.....uur..........hmmmm.....tot strax![]()
Ik moet nog steeds met de derde keer beginnen (carriere). Doe nu eerst alle challenges en zit nu op 60/68quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:47 schreef DeeBee het volgende:
jaaah, eindelijk the most wanted racer!![]()
en bijna een miljoen cash nu, maar eventjes nog die carrera gt aanschaffen en beetje opleuken en kijken of die beetje lekker rijdt![]()
en even alle challenges en rap sheet dingen even nog uitspelen![]()
Aangezien er zelfs hier aparte showroom topics lopen over NFSMW en dit ook al het geval was bij NFSU en NFSU2 denk ik dat het best heel erg populair is. Dus ik denk niet dat EA naar je zal luisterenquote:Op zaterdag 3 december 2005 17:39 schreef Furious het volgende:
EA, haal dat godvergeten trieste pimp shit eruit en laat het lekker basic met alleen supercars.
Het is gewoon een toevoeging waar je geen gebruik van hoeft te maken als je dat niet wil.quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:39 schreef Furious het volgende:
EA, haal dat godvergeten trieste pimp shit eruit en laat het lekker basic met alleen supercars.
Zucht. Options -> Gameplay en dan moet je "centric" naar "metric" veranderenquote:Op zondag 4 december 2005 10:32 schreef Backhander het volgende:
Ik heb mijn snelheidsmeter op MPH terwijl ik hem op KM/H wil maar ik kan dat nergens vinden in al die menutjesWeet iemand dus waar ik dat kan veranderen?
Minimaal, dit hebben ze bij alle auto's gedaanquote:Op zondag 4 december 2005 11:06 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Bij de Gallardo hoor ik wel verschil![]()
Imperial naar metric gok ikquote:Op zondag 4 december 2005 11:00 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Zucht. Options -> Gameplay en dan moet je "centric" naar "metric" veranderen
Die Tollbooths zijn juist het makkelijkst in het spel. Ik houd per poortje ruim 20 sec over altijdquote:Op zondag 4 december 2005 21:36 schreef Svyatagor het volgende:
Pff, ik kom echt niet door die Tollbooth-trials heen. Mên, als je één klein foutje maakt haal je je checkpoint al niet meer..Echt veel moeilijker dan de races, die win ik (nog wel) met gemak.
![]()
Ik heb geen problemen met shadows. Vloeiend, Nvidia,.quote:Op zondag 4 december 2005 23:27 schreef babba het volgende:
Is er al een oplossing voor het ATI-Ugly-shadows probleem
Daarom zeg ik ook ATI-Ugly-shadowsquote:Op zondag 4 december 2005 23:30 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met shadows. Vloeiend, Nvidia,.
Imho ook het leukste, geen hinder van anderenquote:Op zondag 4 december 2005 22:07 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Die Tollbooths zijn juist het makkelijkst in het spel. Ik houd per poortje ruim 20 sec over altijd![]()
heb er ook last van... standaard radeon 9000 ofzo bij mij...quote:Op zondag 4 december 2005 23:36 schreef babba het volgende:
Even ter illustratie, de lelijke shadows:
[[url=http://home.hetnet.nl/~dittadeboer/nfsmw_shadow_small.jpg]afbeelding][/url]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |