quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:39 schreef DjDev het volgende:
[afbeelding]
Mot je kijken wat voor teken dat is
Hehe, klikt heel erg bekend.quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:04 schreef _moder8or_ het volgende:
What the hell?
Ik moest met Challenge (#60) een 15 minuten achtervolging voltooien. Gelukt! Gaat hij afkoelen en echt helemaal aan het einde een fatal error
quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:39 schreef DjDev het volgende:
[afbeelding]
Mot je kijken wat voor teken dat is
Same here.quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:23 schreef Atreidez het volgende:
Tis echt lekkere tijdvulling, al zie ik mezelf niet meer een hele dag alleen maar NFS doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door Shakes op 03-12-2005 15:20:12 ]
quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:31 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben nu bij nr 9!
En ik wil die verdomde impreza hebben, maar dan moet ik hem dus eerst even verslaan!
Gisteren net de 10 gehaald, dus het duurt nog wel een dagje voordat ik nr 9 heb verslagen.
Ik heb nu overigens die porsche van nr 10 en die rijdt best lekker. Alleen nog even de looks veranderen
!
Heb ff gekeken, kan server opstarten enzo, maar hoe moet de andere joinen ?quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:17 schreef _moder8or_ het volgende:
Uhm Drifter__. Het kan, via de LAN optie in je menu
Eerst klagen over de grafics en daarna ook nog een 100% savegame downloaden... FOEI, scheer je weg uit dit topic!quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:07 schreef Sunrise het volgende:
Ik heb een savegamepje gedownload waarbij het spel 100% completed is... maar waarom kan ik bij "My Cars" Niet de BMW toevoegen... wel andere 35 auto's maar niet die
Waar slaat dit op, heeft BMW een overeenkomst met EA gemaakt dat hun auto niet aan te passen valt ofzo
Moet je een hoog wanted level hebben. Vanaf level 5 schiet het wel opquote:Op zaterdag 3 december 2005 18:18 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Heb ff gekeken, kan server opstarten enzo, maar hoe moet de andere joinen ?
Hoe krik je snel de premie/bount op ?
SHIT!quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:23 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Moet je een hoog wanted level hebben. Vanaf level 5 schiet het wel op
Had net 2.5 miljoen in 8 minuten
Totaal zit ik op 13 miljoen ofzo dus die heb ik vast voor de #1 en 2![]()
En dit slaat op?quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:15 schreef McGilles het volgende:
[..]
Eerst klagen over de grafics en daarna ook nog een 100% savegame downloaden... FOEI, scheer je weg uit dit topic!
Je moet het via internet doenquote:Op zaterdag 3 december 2005 18:18 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Heb ff gekeken, kan server opstarten enzo, maar hoe moet de andere joinen ?
Hoe krik je snel de premie/bount op ?
Klopt, hij is niet aan te passenquote:Op zaterdag 3 december 2005 19:07 schreef Sunrise het volgende:
Ik heb een savegamepje gedownload waarbij het spel 100% completed is... maar waarom kan ik bij "My Cars" Niet de BMW toevoegen... wel andere 35 auto's maar niet die
Waar slaat dit op, heeft BMW een overeenkomst met EA gemaakt dat hun auto niet aan te passen valt ofzo
Aha op die manier, dan gaat het niet lukkenquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:20 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Je moet het via internet doenLan is voor meerdere PC;s op 1 netwerk
Sorry,quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:38 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Aha op die manier, dan gaat het niet lukken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |