abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32953591
Zo. #13 verslagen, op naar #12
pi_32953656
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 09:42 schreef janrad het volgende:

[..]

Hoe laag zet jij hem ? Ik vind de Lancer overigens de betere auto om mee te rijden. Beter nog dan de Lamborginie Callardo.
De Gallardo is echt vele malen beter Ook vierwiel aangedreven en een shitload sneller.
Als ik nu terug ga naar de Lancer dan lijkt het alsof ik stilsta.
Calm down, please!
pi_32954354
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 20:22 schreef Dacide het volgende:

[..]

op 1 na laagste (de turbo) is ook niet alles... de Lacermotor heeft als karakteristiek dat ie hoogtoerig is. Daar moet je ook gebruik van maken. Ik zou daarom bij de lancer de turbo niet lager zetten dan -2 of -3.
Ik rij in een Subaru dus niet echt een hele snelle racer met hoge toeren, maar wel een goede tip voor de snellere auto's.

Wat zijn de overige 4wheel drives die sneller zijn dan de Subaru? En is het een verbetering? Want de agenten houden je toch wel bij, want ze duiken steeds weer voor je op.
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
  vrijdag 9 december 2005 @ 21:05:05 #254
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_32954570
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 10:33 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Ik heb hem op een na laagste staan, en de height op laagste, dan lig je beter op de weg en val je minder snel om. De verdere instellingen heb ik nog niet ontdekt, bijvoorbeeld wat er gebeurt als ik nitro laag zet, werkt die dan beter in lage toeren, of is hij minder sterk en gaat de nitro langer mee?
Hoe doe je dat???
pi_32955231
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 21:05 schreef Drumpie het volgende:

[..]

Hoe doe je dat???
als je aan het rijden bent op esc. drukken en dan naar rechts scrollen naar "...performance..."
  vrijdag 9 december 2005 @ 22:06:39 #256
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_32956460
Ik heb Nederlandse Nfs maar ik heb het al gevonden
  vrijdag 9 december 2005 @ 22:45:58 #257
76511 Xtr3mE
X to the Z
pi_32957533

echt geen kans bij zo'n situatie
It's time to kick ass and chew bubble gum... and I'm all out of bubble gum
  vrijdag 9 december 2005 @ 23:44:35 #258
48487 Martijn85
XBL: NL NoName
pi_32959020
En ook al na 17 sec
Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!
pi_32962686
Stel jullie hebben de Nederlandse versie geinstalleerd: Ga naar (bijvoorbeeld: D:\Need For Speed Most Wanted\Languages) en verander de naam 'Dutch' naar 'English' en 'English' naar 'Nederlands' (allemaal BIN bestanden) Nu heb je het spel in het Engels
pi_32962747
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 02:03 schreef _moder8or_ het volgende:
Stel jullie hebben de Nederlandse versie geinstalleerd: Ga naar (bijvoorbeeld: D:\Need For Speed Most Wanted\Languages) en verander de naam 'Dutch' naar 'Engels' en 'Engels' naar 'Nederlands' (allemaal BIN bestanden) Nu heb je het spel in het Engels
moet dat niet toevallig english zijn ???
namaste
pi_32962789
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 02:05 schreef Dulk het volgende:

[..]

moet dat niet toevallig english zijn ???
Inderdaad Bedankt
Heb het snel geedit.
pi_32962803
tering en hoe stoned ik dus ook ben, dat zie ik gewoon ff
namaste
pi_32963387

^^ 7 Minuten? Wat mij betreft 30 minuten, duurt alleen ff, mooi tijd voor een sjaggie!

^^ Geweldig als je de politie zo op elkaar ziet inrammen...

^^ En als je dan na 7 minuten ff achteruit rijd de cooldown, alleen ff opletten dat er niet ineens een politie auto DOOR de vloer omhoog wordt geduwd, en dan nog, ff rammen en dan is ie stuk!

^^ Tollbooth? Ach, meestal meer als een halve minuut over, vind er eigenlijk nix aan, alleen wel relaxed dat je geen tegenstanders hebt, politie heb ik nooit last van, ligt toch mijlenver achter.
pi_32963561
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 02:36 schreef coolhva het volgende:
[afbeelding]
^^ 7 Minuten? Wat mij betreft 30 minuten, duurt alleen ff, mooi tijd voor een sjaggie!

[afbeelding]

[afbeelding]
^^ En als je dan na 7 minuten ff achteruit rijd de cooldown, alleen ff opletten dat er niet ineens een politie auto DOOR de vloer omhoog wordt geduwd, en dan nog, ff rammen en dan is ie stuk!

[afbeelding]
^^ Tollbooth? Ach, meestal meer als een halve minuut over, vind er eigenlijk nix aan, alleen wel relaxed dat je geen tegenstanders hebt, politie heb ik nooit last van, ligt toch mijlenver achter.

mooie screenies

goeie manier om de <2min (evade cops in less than 2 minutes) milestones makkelijk te halen, trouwens, is door de milestone vanuit de blacklist te accepten en als je dan voor de kopper op de kruising staat... 2 seconden (ofzo) wachten en dan met vol nitro op 'm inrijden. Kopper kapot > ergens hiden of een onlogische route volgen en voila... weer een milestone.

Deze is echter wel zo simpel dat ik aanneem dat jullie 'm al weten
Calm down, please!
pi_32966007
quote:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
A: Hoe doe jij die camerabeelden zo mooi?
B: 30 seconden? Zeker door een trainer
pi_32966632
quote:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Hoe doe je die camera zo?
pi_32966846
ik moet zeggen dat dit spel op de X360 zwaar lelijk is in vergelijking met andere spellen voor de x360.... ik wacht tot de volgende NFS die geen port is voor de Xbox
pi_32967690
A: Camera hack 1.0 Kan je met je numpad shit nadat je op * hebt gedrukt je camera veranderen, leuk voor screenshots

Download hier!

Meer info

B: Neuh, gewoon goed rijden, heb nu 100% career, 100% rap sheet dus dan moet je het wel een beetje kunnen. En met een hele snelle bak een tollbooth doen van nr 7 dan heb je veel meer tijd dan dat je eigenlijk nodig hebt.

[ Bericht 18% gewijzigd door coolhva op 10-12-2005 12:41:13 (links toegevoegd) ]
pi_32967713
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 12:38 schreef coolhva het volgende:
A: Camera hack 1.0 Kan je met je numpad shit nadat je op * hebt gedrukt je camera veranderen, leuk voor screenshots
B: Neuh, gewoon goed rijden, heb nu 100% career, 100% rap sheet dus dan moet je het wel een beetje kunnen. En met een hele snelle bak een tollbooth doen van nr 7 dan heb je veel meer tijd dan dat je eigenlijk nodig hebt.
Ik heb die camera hack ook, kan je toch ook in de auto mee zitten?
Maar waar moeten die 2 bestanden dan staan?
pi_32967779
Start de camera hack, start daarna nfs:mw, als je aan het rijden bent op de NUMPAD de * 1 keer indrukken, als het goed is kom je dan automagisch in die camera stand terrecht. Met 1 t/m 9 kan je de presets oproepen, met (dacht linker) CTRL-1t/m9 zet je een preset. Met de toetsen op numpad kan je de camera anders zetten.

De camerahack is 1 file, exe, kan je gewoon ergens neer pleuren, en dat is niet dat je in de auto kan zitten, dat is een andere hack
pi_32967816
Dan heb ik die nog niet, waar te downloaden? En het maakt dus niets uit waar je hem neerzet, of moet het in de dir van NFS?
pi_32967890
Download Hierrrrrrrrrr!

Gewoon uitpakken naar een map, c:\temp of c:\weetikveel-verzinwat
De exe starten, dan nfsmw en dan wat hieroven staat...

[offtopic]
Lijkt wel een slow chat hier te worden
[/offtopic]
pi_32968171
Bedankt coolhva, it works
  zaterdag 10 december 2005 @ 13:07:38 #274
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_32968336
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 12:47 schreef coolhva het volgende:
Download Hierrrrrrrrrr!

Gewoon uitpakken naar een map, c:\temp of c:\weetikveel-verzinwat
De exe starten, dan nfsmw en dan wat hieroven staat...

[offtopic]
Lijkt wel een slow chat hier te worden
[/offtopic]
Thanks.
pi_32968507
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 13:00 schreef _moder8or_ het volgende:
Bedankt coolhva, it works
NP, just here to help...

Ben nu bezig met die challenges, soms zitten er echt pittige tussen, alleen al omdat je in verneukte bakken rijd soms en je niet de hele map mag gebruiken. Was net bijna ingeboxed omdat ik niet verder mocht. Ik vind dat ik gewoon mijn auto moet kunnen kiezen met die challenges Zal ik ze een poepie laten ruiken.

Vraag me af wat je krijgt als je ALLES op 100% hebt, jij hebt dat toch al _moder8tor_ ? Heb je nog iets speciaals gezien. Naast de unlock van de autos is er nog wat bijzonders wat je krijgt/kan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')