De Gallardo is echt vele malen beterquote:Op vrijdag 9 december 2005 09:42 schreef janrad het volgende:
[..]
Hoe laag zet jij hem ? Ik vind de Lancer overigens de betere auto om mee te rijden. Beter nog dan de Lamborginie Callardo.
Ik rij in een Subaru dus niet echt een hele snelle racer met hoge toeren, maar wel een goede tip voor de snellere auto's.quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:22 schreef Dacide het volgende:
[..]
op 1 na laagste (de turbo) is ook niet alles... de Lacermotor heeft als karakteristiek dat ie hoogtoerig is. Daar moet je ook gebruik van maken. Ik zou daarom bij de lancer de turbo niet lager zetten dan -2 of -3.
Hoe doe je dat???quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:33 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Ik heb hem op een na laagste staan, en de height op laagste, dan lig je beter op de weg en val je minder snel om. De verdere instellingen heb ik nog niet ontdekt, bijvoorbeeld wat er gebeurt als ik nitro laag zet, werkt die dan beter in lage toeren, of is hij minder sterk en gaat de nitro langer mee?
als je aan het rijden bent op esc. drukken en dan naar rechts scrollen naar "...performance..."quote:
moet dat niet toevallig english zijn ???quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:03 schreef _moder8or_ het volgende:
Stel jullie hebben de Nederlandse versie geinstalleerd: Ga naar (bijvoorbeeld: D:\Need For Speed Most Wanted\Languages) en verander de naam 'Dutch' naar 'Engels' en 'Engels' naar 'Nederlands' (allemaal BIN bestanden)Nu heb je het spel in het Engels
Inderdaadquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:05 schreef Dulk het volgende:
[..]
moet dat niet toevallig english zijn ???
quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:36 schreef coolhva het volgende:
[afbeelding]
^^ 7 Minuten? Wat mij betreft 30 minuten, duurt alleen ff, mooi tijd voor een sjaggie!
[afbeelding]
^^ Geweldig als je de politie zo op elkaar ziet inrammen...
[afbeelding]
^^ En als je dan na 7 minuten ff achteruit rijd de cooldown, alleen ff opletten dat er niet ineens een politie auto DOOR de vloer omhoog wordt geduwd, en dan nog, ff rammen en dan is ie stuk!
[afbeelding]
^^ Tollbooth? Ach, meestal meer als een halve minuut over, vind er eigenlijk nix aan, alleen wel relaxed dat je geen tegenstanders hebt, politie heb ik nooit last van, ligt toch mijlenver achter.
A: Hoe doe jij die camerabeelden zo mooi?quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:36 schreef coolhva het volgende:
[afbeelding]
^^ 7 Minuten? Wat mij betreft 30 minuten, duurt alleen ff, mooi tijd voor een sjaggie!
[afbeelding]
[afbeelding]
^^ En als je dan na 7 minuten ff achteruit rijd de cooldown, alleen ff opletten dat er niet ineens een politie auto DOOR de vloer omhoog wordt geduwd, en dan nog, ff rammen en dan is ie stuk!
[afbeelding]
^^ Tollbooth? Ach, meestal meer als een halve minuut over, vind er eigenlijk nix aan, alleen wel relaxed dat je geen tegenstanders hebt, politie heb ik nooit last van, ligt toch mijlenver achter.
Hoe doe je die camera zo?quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:36 schreef coolhva het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb die camera hack ook, kan je toch ook in de auto mee zitten?quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:38 schreef coolhva het volgende:
A: Camera hack 1.0Kan je met je numpad shit nadat je op * hebt gedrukt je camera veranderen, leuk voor screenshots
B: Neuh, gewoon goed rijden, heb nu 100% career, 100% rap sheet dus dan moet je het wel een beetje kunnen. En met een hele snelle bak een tollbooth doen van nr 7 dan heb je veel meer tijd dan dat je eigenlijk nodig hebt.
Thanks.quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:47 schreef coolhva het volgende:
Download Hierrrrrrrrrr!
Gewoon uitpakken naar een map, c:\temp of c:\weetikveel-verzinwat
De exe starten, dan nfsmw en dan wat hieroven staat...
[offtopic]
Lijkt wel een slow chat hier te worden
[/offtopic]
NP, just here to help...quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:00 schreef _moder8or_ het volgende:
Bedankt coolhva, it works
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |