abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32928525
quote:
Op donderdag 8 december 2005 20:09 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Ieder z'n eigen manier van spelen. Jij download een spel en speelt het met cheats binnen no time uit (omdat je 20 games per week dl'd)... een ander koopt het en wil er duurzaam van genieten.

Ieder z'n meug.

'Jij download 20 spellen blablablablabla'

Je weet niet waar je het over hebt
En ik heb NFS nu al zeker 2 weken, en zit misschien op 30%..
pi_32928712
quote:
Op donderdag 8 december 2005 21:14 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Wie of wat is Cross? En hoe krijg je een heli naar beneden Het is geen GTA dat je ze neer kunt schieten?
Cross is die politie-agent in de zwarte corvette . Die rijdt soms achter je aan met Heat 5 met de andere witte cop's.

En die heli heb ik naar beneden gehaald door een Donut shop te laten instorten terwijl hij bijna op de grond was geland
pi_32930359
quote:
Op donderdag 8 december 2005 21:23 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Cross is die politie-agent in de zwarte corvette . Die rijdt soms achter je aan met Heat 5 met de andere witte cop's.

En die heli heb ik naar beneden gehaald door een Donut shop te laten instorten terwijl hij bijna op de grond was geland
Hmm ik zal opletten of ik hem zie, voor extra punten doen we alles Die heli is dus eigenlijk een beetje geluk, maar nu ik in hogere heatlevels kom gaat hij inderdaad steeds lager vliegen
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_32930467
Ik blijf kloten met die milestones, tis steeds dat ik bijna alles heb voor een milestone en dan crash ik weer ofzo :S
Spel had voor mij net zo leuk geweest als ik alleen die races had hoeven doen, die vind ik leuk zat
Milestones ga ik alleen maar controllers van kapot gooien
pi_32930664
quote:
Op donderdag 8 december 2005 22:27 schreef dapluiz het volgende:
Ik blijf kloten met die milestones, tis steeds dat ik bijna alles heb voor een milestone en dan crash ik weer ofzo :S
Spel had voor mij net zo leuk geweest als ik alleen die races had hoeven doen, die vind ik leuk zat
Dat had ik ook, maar als je een 4wheel drive neemt kun je bijna altijd weer loskomen, zelfs als er 6 auto's tegen je aanzit en je stilstaat. Wel tunen natuurlijk en turbo laag zetten.
pi_32930975
Wat ik ook zo irritant vind, als je tegenstander crashed en je bouwt een voorsprong op van een kilometer dan zijn ze binnen luttele seconden weer vlak achter je alsof ze 800 km/h rijden
quote:
Op donderdag 8 december 2005 22:27 schreef dapluiz het volgende:
Voor mij is het juist andersom, ik heb een hekel aan de normale races en vind de milestones behalen verreweg het leukst
pi_32931382
Mij maakt het niets uit wat ik moet doen, alles is gewoon gaaf om te doen.
pi_32931722
quote:
Op donderdag 8 december 2005 21:14 schreef ZigoSOS het volgende:

[..]

'Jij download 20 spellen blablablablabla'

Je weet niet waar je het over hebt
En ik heb NFS nu al zeker 2 weken, en zit misschien op 30%..
gedownload of gekocht?

nvm.. eerlijk antwoord is hier teveel gevraagd.
Calm down, please!
pi_32931928
Morgen krijg ik mijn momo stuurtje binnen, lekker scheuren dan weer, jammer genoeg weinig tijd dit weekend
pi_32933835
quote:
Op donderdag 8 december 2005 22:45 schreef babba het volgende:
Wat ik ook zo irritant vind, als je tegenstander crashed en je bouwt een voorsprong op van een kilometer dan zijn ze binnen luttele seconden weer vlak achter je alsof ze 800 km/h rijden
ik had een paar races trg 1, die had zichzelf dus klem gezet met een vrachtwagen met boomstammen, en die heeft dus de hele ronde vastgezeten uiteindelijk was die 31.000M achter
en ik heb hem dus vast een beetje losgetikt in het volgende rondje, naja na een paar seconden kwam die idd met ik denk wel 600km/h voorbij zetten en halverwege het rondje was die weer normaal ingelopen !! kut catch up functie!!!
namaste
pi_32933886
quote:
Op donderdag 8 december 2005 23:16 schreef McGilles het volgende:
Morgen krijg ik mijn momo stuurtje binnen, lekker scheuren dan weer, jammer genoeg weinig tijd dit weekend
Ik ga mijn MOMO verkopen
  vrijdag 9 december 2005 @ 00:28:17 #237
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_32933888

Het plaatje is een beetje klein maar het is echt een bounty van 822.000. Niet de hoogste van dit forum maar ik ben er toch wel trots op . op naar no 5 van de blacklist.
PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
pi_32933904
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 00:28 schreef janrad het volgende:
[afbeelding]

Het plaatje is een beetje klein maar het is echt een bounty van 822.000. Niet de hoogste van dit forum maar ik ben er toch wel trots op . op naar no 5 van de blacklist.
Hoezo zo klein en niet met een maximale breedte van 580 pixels?
pi_32937111
quote:
Op donderdag 8 december 2005 22:34 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Dat had ik ook, maar als je een 4wheel drive neemt kun je bijna altijd weer loskomen, zelfs als er 6 auto's tegen je aanzit en je stilstaat. Wel tunen natuurlijk en turbo laag zetten.
Probeerde het gister met de impreza, maar nog nix laag gezet oid, met turbo laag trekt ie beter op begrijp ik ?
pi_32938157
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 08:17 schreef dapluiz het volgende:

[..]

Probeerde het gister met de impreza, maar nog nix laag gezet oid, met turbo laag trekt ie beter op begrijp ik ?
Dan gebruikt hij de turbo(extra kracht) in de lage toeren, oftewel bij optrekken. De topsnelheid zal dalen, maar bij optrekken ben je sterker.
  vrijdag 9 december 2005 @ 09:42:29 #241
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_32938163
quote:
Op donderdag 8 december 2005 22:34 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Hoe laag zet jij hem ? Ik vind de Lancer overigens de betere auto om mee te rijden. Beter nog dan de Lamborginie Callardo.
PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
pi_32938532
Misschien toch ff proberen, topsnelheid heb je bij pursuits toch niks aan, is je top 200 rijdt de politie ook 200, maar als je top 330 is dan houden ze je ook gezellig bij
pi_32939140
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 09:42 schreef janrad het volgende:

[..]

Hoe laag zet jij hem ? Ik vind de Lancer overigens de betere auto om mee te rijden. Beter nog dan de Lamborginie Callardo.
Ik heb hem op een na laagste staan, en de height op laagste, dan lig je beter op de weg en val je minder snel om. De verdere instellingen heb ik nog niet ontdekt, bijvoorbeeld wat er gebeurt als ik nitro laag zet, werkt die dan beter in lage toeren, of is hij minder sterk en gaat de nitro langer mee?
pi_32940191
Bij nitro is het óf kort en erg krachtig, óf lang en minder krachtig, maar welke voor de '-' en welke voor de '+' geld weet ik niet.
pi_32940400
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 11:22 schreef ZigoSOS het volgende:
Bij nitro is het óf kort en erg krachtig, óf lang en minder krachtig, maar welke voor de '-' en welke voor de '+' geld weet ik niet.
Dan is kort en krachtig voor achtervolgingen beter, dan kom je makkelijk los, bij racen is iets minder sterk ideaal omdat je dan meer kunt gebruiken.
pi_32952693
net nr #2 van de blacklist verslagen , en bij challenges EINDELIJK nr 35 gehaald!!!! een tollbooth die echt onmogelijk leek, maar nu na een poging of 40 eindelijk gehaald en dan opeens met 4 sec over terwijl ik er structureel 5 tekort kwam ongeveer
namaste
pi_32952711
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 19:54 schreef Dulk het volgende:
net nr #2 van de blacklist verslagen , en bij challenges EINDELIJK nr 35 gehaald!!!! een tollbooth die echt onmogelijk leek, maar nu na een poging of 40 eindelijk gehaald en dan opeens met 4 sec over terwijl ik er structureel 5 tekort kwam ongeveer
Dat is wel erg mooi gedaan dan!
pi_32953219
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 11:31 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Dan is kort en krachtig voor achtervolgingen beter, dan kom je makkelijk los, bij racen is iets minder sterk ideaal omdat je dan meer kunt gebruiken.
Ja maar wat hoort dan bij de Min en wat bij de Plus?
  vrijdag 9 december 2005 @ 20:20:41 #249
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_32953352
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 20:15 schreef ZigoSOS het volgende:

[..]

Ja maar wat hoort dan bij de Min en wat bij de Plus?
Als je de schuif helemaaal naar rechts zet (dus vol in de +), dan pomp je je nitro in snel tempo leeg... MAAR je krijgt wel een flinke boost (die redelijk snel op is)...

als je hem helemaal naar de - zet, dan kan je over lange tijd nos gebruiken, maar helaas,, de boost is dan maar matig.
  vrijdag 9 december 2005 @ 20:22:05 #250
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_32953384
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 10:33 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Ik heb hem op een na laagste staan, en de height op laagste, dan lig je beter op de weg en val je minder snel om. De verdere instellingen heb ik nog niet ontdekt, bijvoorbeeld wat er gebeurt als ik nitro laag zet, werkt die dan beter in lage toeren, of is hij minder sterk en gaat de nitro langer mee?
op 1 na laagste (de turbo) is ook niet alles... de Lacermotor heeft als karakteristiek dat ie hoogtoerig is. Daar moet je ook gebruik van maken. Ik zou daarom bij de lancer de turbo niet lager zetten dan -2 of -3.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')