quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:27 schreef Dirktator het volgende:
Ik bestrijd ten zeerste het bestaan van dit topique.
Koud.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 08:14 schreef innepin het volgende:
Reporting... vanuit Santa Cruz... dronken.... en op andere manieren intoxicated en ik weet niet meer wat het Nederlandse woord daarvoor is. oh well. Hoe is nederland, menschjes?
Ik ben al sinds oudjaarsavond fatalistisch aan het leven, en het bevalt wel. Wat nou slapen, feest ! Ik kwam vrijdag dus terug uit Londen, maar ben diezelfde avond na 1 was gedraaid te hebben, zodat ik niet stonk naar hostel, naar een feest in Delft gegaan. De volgende morgen was ik uiteindelijk thuis om een uur of 8.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 08:14 schreef innepin het volgende:
Reporting... vanuit Santa Cruz... dronken.... en op andere manieren intoxicated en ik weet niet meer wat het Nederlandse woord daarvoor is. oh well. Hoe is nederland, menschjes?
* Litpho zet het straalkacheltje wat harderquote:Op zondag 8 januari 2006 23:09 schreef innepin het volgende:
Audrey, hoe was Londen?
Het is hier trouwens heerlijk warm. Net even in m'n t shirt in de zon gezeten![]()
.
Er wordt echt ongans over mij geroddeld door mensen die me niet kennen.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:09 schreef innepin het volgende:
Audrey, hoe was Londen?
Het is hier trouwens heerlijk warm. Net even in m'n t shirt in de zon gezeten![]()
.
Die is nooit mod geweest.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:35 schreef HeatWave het volgende:
Q.
Zoveel geld heb jij helemaal nietquote:
Zo werkt het niet he?quote:Op zondag 5 maart 2006 15:35 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik verwacht dan ook juist geld te winnen hier. Dôh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |