Script herschreven?quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft BB hun planning herzien
Joost gaat zo een vlammende scheet laten als het goed is dus kan nog spannend wordenquote:
Zien we Ralph ook weer eens in het Big Brother huisquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Joost gaat zo een vlammende scheet laten als het goed is dus kan nog spannend worden
De TT verraadde het eigelijk al hequote:
Echt? We hadden jou anders wel op slagroomseks ingeschatquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:41 schreef melke het volgende:
Joost, met hoofddoekje, praten over scheten en eerder over slagroomsex.... Ik pas ervoor!
quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:40 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
De TT verraadde het eigelijk al he![]()
Ik moet altijd aan Ralph denken als het volle maan isquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:40 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zien we Ralph ook weer eens in het Big Brother huis
Ik moet altijd aan Ralph denken als ik BB ziequote:Op vrijdag 2 december 2005 22:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik moet altijd aan Ralph denken als het volle maan is![]()
Ik zeg nietsquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Echt? We hadden jou anders wel op slagroomseks ingeschat![]()
Dus je vriend is een soort Joost?quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:44 schreef Minouishere het volgende:
Effe OT: m'n vriendje komt net thuis en zegt dat 'ie zich koortsig voelt (oh jeeeeeee, hij zal vannacht toch niet stiekum in een ander bed hebben geslapen?), dus ik begin te lachen en te lachen, ik kwam zowat niet meer bij (heb ik ook altijd als Josti dat zegt).
Dat kon 'ie dus niet zo waarderen hihi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |