printscreen , opslaan ,uploaden , plaatsenquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:38 schreef BONG4002 het volgende:
Hoe maken jullie die caps? Ik probeer het ook maar lukt niet echt
Ik wens je succes, My saga sonquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:49 schreef odie22 het volgende:
Ik ga zometeen een cap proberen te plaatsen die foreverblue nog niet heeft![]()
We hebben gelukkig dezelfde interessesquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:51 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik wens je succes, My saga son
Dan moet het een unieke zijn want foreverblue heeft al heel veel moois geplaatstquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:49 schreef odie22 het volgende:
Ik ga zometeen een cap proberen te plaatsen die foreverblue nog niet heeft![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:52 schreef odie22 het volgende:
[..]
We hebben gelukkig dezelfde interesses![]()
Ik weet hoe dat moet alleen krijg ik dan een zwart plaatje, maw hij capt het beeld niet, ik gebruik screenhunter proquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:50 schreef odie22 het volgende:
[..]
printscreen , opslaan ,uploaden , plaatsen![]()
Je bent wel complimenteus vandaag Regenworm... straks ga ik echt blozenquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dan moet het een unieke zijn want foreverblue heeft al heel veel moois geplaatst
Precies! Ik Vind Lies zo zo maar net haatte ik haar om die stunt met Ingridquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:51 schreef BorTheWolf het volgende:
sjesus wat is die Lieske toch een dom blondje door steeds de geintjes onder elkaar te verlullen (ohhhh das die bloed capsule, over de aktie van Ingrid. Dido zit achter de bank, bij de schrik aktie van Dido tegenover Ingrid.
Het was gister nieuwe maanquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik moet altijd aan Ralph denken als het volle maan is![]()
Hahaha... ik cap sneller dan mijn schaduwquote:
Dan moet je de hardwareversnelling verlagen, deze kan je vinden bij de video instellingen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik weet hoe dat moet alleen krijg ik dan een zwart plaatje, maw hij capt het beeld niet, ik gebruik screenhunter pro
Ze zijn ook niet een klein beetje indentiekquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:56 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha... ik cap sneller dan mijn schaduw
quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:56 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha... ik cap sneller dan mijn schaduw
quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:56 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dan moet je de hardwareversnelling verlagen, deze kan je vinden bij de video instellingen.
Een kapoentje is een gecastreerd haantjequote:Op vrijdag 2 december 2005 23:51 schreef SuperMOM het volgende:
Volgens Lieske is kapoentje een ander woord voor varkenslul (of stijve lul nadat Joost heeft gezegd dat het heilige betekend)
Dat viel me ook al op... voor de zekerheid checkte ik maar de url bij je foto... dat je hem niet stiekem had gecopy pastequote:Op vrijdag 2 december 2005 23:56 schreef odie22 het volgende:
[..]
Ze zijn ook niet een klein beetje indentiek![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |