Ja ik bedacht het me later ook, maar erg zeker komt het niet over.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:34 schreef Bartoli het volgende:
[..]
wat wil je de mannenavond egl invullen als je afhankelijk bent als roel zijnde van die josti![]()
Vind je het gek dat Roel dan zegt dat die het wil laten afhangen van de meiden. Ik niet echt!!
Naja hij zou zich natuurlijk kunnen verkneukelen en zich helemaal lam zuipen natuurlijk![]()
LOLquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:36 schreef Foreverblue het volgende:
Nieuw spel... zoek de bb bewoner
[afbeelding]
Hahahaha.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:36 schreef Foreverblue het volgende:
Nieuw spel... zoek de bb bewoner
[afbeelding]
Zekerheid boven alles in dit geval.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:34 schreef Minouishere het volgende:
[..]
Ja en die van Roelieboelie ook, die kan de helft van het alfabet niet uitspreken. Oh nee dat heeft niet zoveel met de stembanden te maken he......nou ja, doe toch maar voor de zekerheid.![]()
Overlaten aan de experts danquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:38 schreef BONG4002 het volgende:
Hoe maken jullie die caps? Ik probeer het ook maar lukt niet echt
Ja , is een groningen regel , je gaat niet bij elkaar op schoot zitten waar anderen bij zijnquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:39 schreef regenworm het volgende:
Lachen Lieske die een volle bidon naar Roel en Dido wou gooien.
Roel ging op de schoot van Dido zitten
Wat een enge balquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hahahaha.
Deze is van Knurft-Zork3 (of zo) en ik moet er nog steeds om lachen.
[[url=http://www.filedump.nl/plaatjes/zak.gif]afbeelding][/URL]
Sorry... niet gemaakt... je zag niet veel namelijk.quote:
niet aanstellenquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:40 schreef odie22 het volgende:
[..]
Ja , is een groningen regel , je gaat niet bij elkaar op schoot zitten waar anderen bij zijn
Lijkt er veel op... ze zei dat ze niet klef moesten doen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:42 schreef Bartoli het volgende:
[..]
niet aanstellen![]()
Ik vermoed dat dido/roel wel weten dat ze opdracht hebben. Maar heeft Lieske zich in deze niet versproken?
Geeft niet , ik zag het namelijk ook niet , ik dacht dat ik te laat was , zien we maandag wel in de uitzendingquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:42 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Sorry... niet gemaakt... je zag niet veel namelijk.
Dat zei lieske hoorquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:42 schreef Bartoli het volgende:
[..]
niet aanstellen![]()
Ik vermoed dat dido/roel wel weten dat ze opdracht hebben. Maar heeft Lieske zich in deze niet versproken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |