quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:25 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
*zucht*
Dan ga ik eerst m'n eigen fles port maar halen.![]()
Maar natuurlijk, neem ik gelijk meequote:Op vrijdag 2 december 2005 23:28 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Kan je voor mij dan gelijk even een BaCo meenemen![]()
dankje, maar uhhhh....... ik bedoelde in een glas..... met zo een heerlijk bruine kleur, dorstlessend en benevelendquote:
Uw zoekbewerking - dampende onwelriekende drol in glas - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverdquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:34 schreef M-en-A het volgende:
[..]
dankje, maar uhhhh....... ik bedoelde in een glas..... met zo een heerlijk bruine kleur, dorstlessend en benevelend![]()
Als jullie dat nou in hetzelfde tempo doorvoeren als de veranderingen aan de blogreclame zitten we goedquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:36 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb het weer mee naar achter genomen, mogen horen jullie meer.
Ik weet zeker dat jij een CW het hart op de juiste plaats hebben en positief zullen beslissen op ons verzoek. Mochten jullie beslissen in ons voordeel, dan beslissen jullie m.i. in ieders voordeel en zal dat jullie zeker in dank worden genomen. Ik denk persoonlijk zelfs dat mochten we mogen doorgaan met ons afkicktopic, de kans op een nieuw origineel spel veel groter is dan onder drang dat ons topic verdwijnt naar de eeuwige bitvelden.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:36 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb het weer mee naar achter genomen, mogen horen jullie meer.
Dank je, je bent een schat.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:36 schreef Snaptnix het volgende:
Zo ben ik weer... met de drank
M-en-A, ook aan jullie gedacht hoor
quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:39 schreef versabommie het volgende:
zeg eens eerlijk, dat likken als Lassie gaf de doorslag he?
GOOR! JIJ KASTHOMO!quote:
Neuh, eerder de vermoeidheid en een opkomende migraine die de hele dag al dwarszit. Ben momenteel niet in staat om nog langer naar het beeldscherm te kijken.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Izeg eens eerlijk, dat likken als Lassie gaf de doorslag he?
zal ik je ff masseren?quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Neuh, eerder de vermoeidheid en een opkomende migraine die de hele dag al dwarszit. Ben momenteel niet in staat om nog langer naar het beeldscherm te kijken.
Morgen kunnen we nogmaals bekijken wat we toch met jullie aanmoeten...![]()
Wensen je bij deze veel sterkte met je opkomende migraine.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Neuh, eerder de vermoeidheid en een opkomende migraine die de hele dag al dwarszit. Ben momenteel niet in staat om nog langer naar het beeldscherm te kijken.
Morgen kunnen we nogmaals bekijken wat we toch met jullie aanmoeten...![]()
Beïnvloeden van de jury mag niet...quote:
Trusten flugelquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Beïnvloeden van de jury mag niet...![]()
Hou het rustig allemaal vanacht, ik beloof dat we er morgen met een frisse blik naar zullen kijken. Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Voor nu, weltrusten allemaal
Geen ideequote:Op vrijdag 2 december 2005 23:50 schreef cuall het volgende:
Jappie, waarom heb je me nou vast gemaakt met die handboeien aan de verwarming?
Je probeert er structuur in te brengen, dat valt me van je tegen! Je eerste voorstel was korter en onbegrijpelijker, dat stond me meer aan! Kan je hier iets mee?quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:50 schreef versabommie het volgende:
ok we hebben twee concepten ....
concept van beavertje:
De mensen die meedoen met het spel beginnen met 100 punten
Jullie krijgen elke dag de tijd tot 20:00 de tijd om elkaar uit te dagen.
Dat doe je door iemand een stem te geven.
De gene met de meeste stemmen minimaal 3 personen gaan de uitdaging met elkaar aan.
Om 20:30 komt de uitdagings opdracht dat kan varieren van dat je een bepaald woord niet mag zeggen.
Tot een debat met elkaar.
Degene die de uitdagin verliest verliest 5 punten.
Zodra de uitdaging is afgelopen kan je elkaar weer uit dagen.
De bewoners die niet aan de uitdaging meedoen kunnen zich ook vermaken.
Jullie kunnen onder elkaar wedden schappen afleggen op de gene van wie je denkt die de uitdaging gaat winnen.
Wedden doe je zo.
Je zet bijv 5 punten in op degene van wie je denkt die gaat winnen.
Als diegene niet wint verlies je 5 punten.
Wint diegene win je 5 punten
concept van mijn persoontje:
BB Servival afkickspel
? Elke 24 uur mogen 1 of 2 users een weddenschap afsluiten met betrekking tot BB
? Alle users die meedoen beginnen met 100 punten
? Als een weddenschap door niemand aangenomen wordt dan krijgt de starter van de weddenschap 5 punten in minderin
? Alle users mogen in elke weddenschap meedoen, zowel voor als tegen de weddenschap
? Degenen die de weddenschap winnen krijgen 5 punten erbij
? De starter van de weddenschap krijgt naast 5 punten ook het aantal punten gelijk aan het aantal users die de weddenschap verloren
? De starter van de weddenschap krijgt bij verlies 10 punten in mindering
? Weddenschappen worden elke dag tussen 0:00 en 12:00 begonnen.
? Er moeten van de weddenschap minimaal streamverslagen zijn om aan te tonen of deze gewonnen danwel verloren zijn.
Een voorbeeld:
User a start de weddenschap: ?Wedden dat Dido binnen 24 uur zegtik ben er klaar mee??.
Scenario?s:
1) Niemand neemt de weddenschap binnen 24 uur aan, user a verliest 10 punten
2) 5 users gaan mee in de weddenschap, en 6 users wedden ertegen ( dido zegt het niet). Dido zegt binnen 24 uur ?ik ben er klaar mee?. De 5 users die in de weddenschap mee gingen krijgen allen 5 punten. De users die tegen de weddenschap in gingen krijgen 5 punten in mindering. User a krijgt 5 punten + 6 users die verliezen = 5+6 punten.
3) User a verliest de weddenschap, krijgt 10 punten in mindering. Degenen die met de weddenschap mee gingen krijgen alleen 5 punten in mindering. De 6 users die tegen de weddenschap in gingen krijgen allen 5 punten erbij.
we kunnen beide spellen combineren, wedden met hier en daar de nodige uitdagingen.
nou komop mensen, mening graag en suggesties graag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |