1900 (Novocento) speelt zich af in Italië, met een soundtrack van Ennio Morricone (quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:00 schreef RuneRose het volgende:
1900 en Polanski's "What?" mogen die ook?
quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:55 schreef Gorro het volgende:
Profondo rosso
quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:00 schreef RuneRose het volgende:
The Canterbury Tales (die van PPP, weet de originele titel niet uit m'n koppie)
Die ondersteun ik. Nog niet gezien, maar zo dwing ik mezelf er naar te gaan kijken (anders komt het er toch nooit vanquote:Op zaterdag 3 december 2005 01:30 schreef NoSigar het volgende:
Padre Padrone nominatie..
Maar van Das Boot en Fanny och Alexander zijn theaterversies, van La Meglio niet. Maar ik vind het prima want ik vind La Meglio gewoon erg goed dus. Ik ondersteun hem dus.quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:22 schreef Kolkus het volgende:
La Meglio Gioventu zie ik geen probleem in, wat mini-serie betreft zie bv. Fanny och Alexander/Das Boot.
Malena ondersteun ik trouwens.
Dan zou Ultimo tango a Parigi ook niet mogen meedoen. Dat is precies hetzelfde een film van Bertolucci die zich in Frankrijk afspeelt.quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:22 schreef Kolkus het volgende:
Bij The Dreamers trek ik de grens, want dat is een Franse film met een Italiaanse regisseur en zo beredeneerd zou bv. Blow Up ook mee mogen doen.
Voor de duidelijkheid; ik heb 'em niet gezien, dus laat weten als ik er helemaal naast zit.
Klopt, beiden doen niet mee en ook Once Upon a Time in America doet niet mee.quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:55 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dan zou Ultimo tango a Parigi ook niet mogen meedoen. Dat is precies hetzelfde een film van Bertolucci die zich in Frankrijk afspeelt.
Het is een schemergebied, maar OUATITW is een spaghetti western, een Italiaans genre bij uitstek.quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:11 schreef RuneRose het volgende:
Nou, dan wil ik Casanova nog wel even ondersteunen. En ik zal wel een verschrikkelijke zeikerd zijn, maar ik vraag me af, waarom wel once upon a time in the west, en niet america?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |