quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:37 schreef error het volgende:
Ik ben fel als mensen niet lezen wat er staat.
En volgens Andro duurt het daarna nog twee wekenquote:
okquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:37 schreef error het volgende:
[..]
Ik ben fel als mensen niet lezen wat er staat.
Dus dat ze bijvoorbeeld denken dat ik ze op de barricades wil hebben, terwijl ik dat nergens zeg en dat ook helemaal mijn punt niet is. Of als mensen het onderscheid niet kunnen maken tussen een aanval op een mening/ danwel houding en een aanval op een persoon.
zo lang ? ik dacht dat dat effect al best snel te merken was ?!?!quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
En volgens Andro duurt het daarna nog twee weken
jij bent wel erg sexgericht hequote:Op vrijdag 2 december 2005 22:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus dat sperma daar bitter van wordt en als je dan veel slikt ... zie je, ik had gewoon mijn mond moeten houden
Ik heb geen idee, het is jaren geleden dat ik geslikt hebquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:41 schreef creno het volgende:
[..]
zo lang ? ik dacht dat dat effect al best snel te merken was ?!?!
Ik lees veelquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jij bent wel erg sexgericht he
daar houdt ik wel van, directe aanpak zal ik maar zeggen
is dat zo dat van dat bitter, ik dacht dat dat meer met asperges te maken had,
en hoe ben je daar achter gekomen, proefsgewijs?
zorg je wel dat er ook kookingredienten zijnquote:
Ik heb toch uitgebreid mijn verhaal gedaan in het begin van deze topic?quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ok
puur omdat ik je wil begrijpen he
zoals ik iedereen wil begrijpen
is eigenlijk het leven zelf he
probeer je ook te begrijpen
maar wie snapt het nou echt?
maar goed,
puur omdat ik je wil begrijpen, wat bedoel je dan wel
lees je dat in kookboeken?quote:
kun je na gaan, ik zie door de verhalen, de kern niet meerquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:48 schreef error het volgende:
[..]
Ik heb toch uitgebreid mijn verhaal gedaan in het begin van deze topic?
Ook de post waarin ik zeg 'kortom:....' en daarna in twee zinnen mijn punt heb samen gevat, heeft je niet kunnen helpen?quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
kun je na gaan, ik zie door de verhalen, de kern niet meer
terwijl ik toch alles gelezen heb
Fok is een bron van informatiequote:Op vrijdag 2 december 2005 22:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
lees je dat in kookboeken?
of in wetenschappelijke magazine's
is dat dezelfde bron als waar je dat stuk gelezen had over autofelatio?
ik ben dol op dit soort onderzoeken![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:47 schreef creno het volgende:
Een vrouw heeft haar ex-echtgenoot uitgenodigd op haar huwelijk.
Tijdens het feest gaat de ex naar de nieuwe bruidegom en vraagt hem op een arrogante manier: " Hoe voelt het om in een gebruikt kanaal binnen te komen?" De nieuwe bruidegom kijkt de ex recht in de ogen en antwoordt onverstoorbaar: " 't Is ongelofelijk,.............eens voorbij de eerste zes centimeter is alles splinternieuw !"
kun je het echt niet even herhalenquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:52 schreef error het volgende:
[..]
Ook de post waarin ik zeg 'kortom:....' en daarna in twee zinnen mijn punt heb samen gevat, heeft je niet kunnen helpen?
dat vind ik ook zo'n nadeel aan dit forumquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
kun je het echt niet even herhalen
moet ik wéér alles na gaan lezen
ik was net bij gelezen
Misschien heeft het te maken met je hoge SCH gehalte?quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat vind ik ook zo'n nadeel aan dit forum
een aantal jaren kwam ik op het expreszoforum (daar werd ik uiteindelijk weggepest, omdat daar niemand zin had in een verzuurde ouwe flikker die zwelgt in zelfmedelijden, is ook de reden waarom het me hier zo goed bevalt, ik val hier nauwelijks op,)
maar een voordeel daar was dat je gewoon reacties kon aanklikken en makkelijk kon teruglezen
hoe vinden jullie hier een reactie terug, dat verbaasd mij, of ben ik zo dom dat ik de goede manier nog niet gevonden heb
owk, hartelijk voor nieuwkomers ben jij zegquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:04 schreef error het volgende:
[..]
Misschien heeft het te maken met je hoge SCH gehalte?
Waarom ga je ervanuit dat het iets slechts is?quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
owk, hartelijk voor nieuwkomers ben jij zeg
zal ik maar weer gaan dan?
wat is SCH dan weer?
quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:04 schreef error het volgende:
Misschien heeft het te maken met je hoge SCH gehalte?
als publiek ?quote:
quote:
Ja maar het kost me volgens mij meer dan een halve dat om alles vanaf gistermiddag terug gelezen te krijgen, en dan valt zondagmiddag ook al af omdat ik dan op bezoek ben bij de man met de baard en jurk met zijn knechtjequote:
Wat moet jij nou in het vaticaan?quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja maar het kost me volgens mij meer dan een halve dat om alles vanaf gistermiddag terug gelezen te krijgen, en dan valt zondagmiddag ook al af omdat ik dan op bezoek ben bij de man met de baard en jurk met zijn knechtje
Oh, dan vrees ik toch echt dat bij ons dan toch weer Tante Jo komt met van die dingen die je nooit bij Pietermanknecht zietquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zondag komt de Sniklaas oook i/d pannekoekenboot ja
Ach zo'n heilige boon als ikquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat moet jij nou in het vaticaan?
lolquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh, dan vrees ik toch echt dat bij ons dan toch weer Tante Jo komt met van die dingen die je nooit bij Pietermanknecht ziet![]()
Nou bij ons ist ook maar alleen ons gezin hoor, dus met z'n 8 achtenquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
lolNaja bij ons is t alleen voor de neefjes en nichtjes nog
Maak je een bed met zo'n luifel erboven als op de markt. een kraam-bedquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:46 schreef Stroekie het volgende:
En ik moet dus surprise voor me hoogzwangere zus morgen nog in elkaar knutselen
Ik denk dat ik toch iets probeer te verzinnen rond het thema kraambed, aangezien ze ook nog eens werkt op het hoofdkantoor van Beter Bed![]()
Dank voor het advies is wel een heel goed ideequote:Op vrijdag 2 december 2005 23:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maak je een bed met zo'n luifel erboven als op de markt. een kraam-bed
NPquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dank voor het advies is wel een heel goed idee![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |