3 lbs, 1,5 kilo dus. Licht voor een heel pakket maar toch ook wel zwaar voor een pakket met 1 item. Erg vreemd dus.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:51 schreef Steijn het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, ik ga even kijken.
Er is geen jas besteld.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:56 schreef ook_gek het volgende:
lijkt me sterk als ze alles los gaan verzenden. Zeker als je na gaat dat er maar 1 back order is.
Gaat lekker geld kosten voor ze![]()
1 artikel is 100$ verzendkosten als ik me niet vergis
en 1.5 kilo kan een jas zijn?
Het Feldspar Brook vest (?) van jou, nota bene het item dat het langst in de backorder heeft gestaan.quote:
dat is een verrassingquote:
mooi en bitter tegelijk kijk ik hoe het er ook al weer uitzag zag ik dit paupers van A&Fquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:07 schreef Steijn het volgende:
[..]
Het Feldspar Brook vest (?) van jou, nota bene het item dat het langst in de backorder heeft gestaan.
quote:Op woensdag 21 december 2005 08:46 schreef ook_gek het volgende:
nu wil ik geen paniek zaaien. Maar het ziet er niet goed uit
item ordered ship date status Tracking number Price
Morgan Mountain 1 20-12-05 shipped Unknown Unknown $39.50
ik weet het niet hoorOh en bij carrier staat bij 1 artikel fed-ex en bij de rest staat unknown
![]()
Oke prima.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:42 schreef Ontopic het volgende:
Kan je mijn pakket dan tot na nieuwjaar vasthouden?
Anders ligt het maar op het postkantoor te rotten.
vanmiddag stond er geen 1 track en trace nummerquote:Op woensdag 21 december 2005 18:16 schreef Steijn het volgende:
Alles is verzonden, ik heb een mail daar over gekregen.Maar het wordt wel na de kerst.
Kan langer duren door de TPG. Heb vanmiddag nog met mijn contactpersoon daar gesproken ze lopen achter door de grote drukte. Hele berg kerstkaarten moeten nog verwerkt worden. 15 miljoen ziekte kosten pakketen van zorg verzekeraars moeten door heel nederland geleverd worden. Zakelijke post is onwijs druk en de kerst paketten ook nog eensquote:Op woensdag 21 december 2005 19:59 schreef adnansupernew het volgende:
Ok maar we krijgen het dus een beetje dinsdag/woensdag binne?
Weightquote:Op donderdag 22 december 2005 08:22 schreef ook_gek het volgende:
verwachte aflevering is vandaag. Gisteren was de zending in Parijs.
Maar ik ben echt heel benieuwd wat daar in zit![]()
begin 2006 komt er een A&F vestiging in amsterdam. bron: klantenblad chryslerquote:Op zaterdag 3 december 2005 15:11 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
er zijn plannen om winkels in europa te openen af en toe kan je ook in nederlandse winkels dingen kopen maar dat zijn dan vaak oude collecties, ik hoorde pas dat ze het ook ergens in utrecht verkopen.
Waarom nou Amsterdamquote:Op donderdag 22 december 2005 14:14 schreef Rutger1983 het volgende:
[..]
begin 2006 komt er een A&F vestiging in amsterdam. bron: klantenblad chrysler
dit ter info voor de A&F freaks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |