maar ik heb dan ook een goeie smaakquote:Op dinsdag 13 december 2005 10:11 schreef adnansupernew het volgende:
[..]
Hehehe die is wel vet jah..zo jah hehe wil ik ook bijbestellen nenenenen
morgen dus schiet mooi op al.quote:Op zondag 11 december 2005 21:42 schreef Steijn het volgende:
Ik heb een mail van Abercrombie gekregen, ze verzenden het pakket op 12/16/2005 pas.16 december dus.
hij gaat pas vandaag de deur uit in de US. Denk je dan dat het hier in NL al is?quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:13 schreef adnansupernew het volgende:
En hebben we het binne?
alleen in het weekendquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:59 schreef adnansupernew het volgende:
hehe je hebt a smaak en b je kan lezen..hehe als je nou ook nog is een meid was
is der al een track nummer dan net zoals vorige keer?quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hij gaat pas vandaag de deur uit in de US. Denk je dan dat het hier in NL al is?
ik denk het niet hoor.
je was me net voor het is wel erg still geweest rond dit topicquote:Op maandag 19 december 2005 16:29 schreef adnansupernew het volgende:
Is het al in nederland?
ligt dat nog aan die andere backorderd spul of aan een ander probleem.quote:Op maandag 19 december 2005 16:50 schreef ook_gek het volgende:
Zending is pending dus nog niet opgestuurd.
Track en trace nummer komt hier niet meer te staan.
Toen ik de laatste keer met de vervoerder aan de tel zat voor steijn kon ik met alle gemak het aflever adres verranderen![]()
Dus uit veiligheid gebeurd dit deze keer niet meer![]()
Weet het niet. Bij alles staat pending en meer niet....quote:Op maandag 19 december 2005 17:21 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
ligt dat nog aan die andere backorderd spul of aan een ander probleem.
Ik beloof niks. Ik snap niet waarom er pending staat. Normaal staat on-stock of back order en anders verzendnummer.quote:Op maandag 19 december 2005 17:08 schreef Ontopic het volgende:
Lukt het nog voor vrijdag; dan ga ik namelijk op vakantie.
Nou nou nou niet zo negatief weer meteen.quote:
ok dan ik heb er wel vertrouwen in dat het redelijk snel wordt opgelostquote:Op maandag 19 december 2005 18:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou nou nou niet zo negatief weer meteen.
Hier kan niemand wat aan doen. We zijn afhankelijk van A&F op dit moment.
Vergeet niet dat ze het erg druk hebben met de kerst om de hoek.
De spullen komen heus wel zij het iets later. Tjha dat is kut maar niks aan te doen![]()
Steijn en ik houden het scherp in de gaten en als er nieuws is dan laat ik dit direct weten![]()
Nee maar als jij het wilt doen mag het van mijquote:Op maandag 19 december 2005 19:47 schreef Ontopic het volgende:
Hebben jullie A&F al gebeld?
geen dankquote:Op maandag 19 december 2005 21:34 schreef Version1 het volgende:
iig bedankt voor de updates steijn & ook_gek![]()
bij zo een zending staat toch altijd gewicht?quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:41 schreef Steijn het volgende:
Er staat van 1 item in het ordermenu dat het verzonden is naar FedEx, dus niet de hele bestelling maar 1 item. Als ik echter op de tracking pagina van FedEx kijk blijkt dat het pakket nog niet verzonden maar dat alleen de gegevens voor het zenden van het pakket naar FedEx zijn verstuurd. Er zit dus schot in de zaak, maar ik hou het in de gaten want ik vind het wel erg vreemd dat een deel van de bestelling nog in 'pending' -status is terwijl dat ene item de 'shipped'-status heeft.
Overigens kan het zijn dat A&F net op het moment van kijken bezig is met het verzenden en verwerken van de bestelling want ik heb nog geen verzendbevestiging gehad via de mail. Voorheen heb ik dat altijd gehad.
Daar heb je een punt, ik ga even kijken.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:50 schreef ook_gek het volgende:
bij zo een zending staat toch altijd gewicht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |