lolquote:Op vrijdag 9 december 2005 08:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik ben als persoon ook exclusief en ik ben ook van goede kwaliteit.
Nu voel ik me net een kledingstuk
Hey als je m schrapt wil ik graag mijn bestelling alsnog doen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:12 schreef Steijn het volgende:
Hmmm1 item van mij is nog back-ordered tot en met 12 december, het zal dus nog wel even duren voor dat ze het verzenden.
Nee, ik schrap hem niet want ik wil hem graag hebben.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:03 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Hey als je m schrapt wil ik graag mijn bestelling alsnog doen.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:07 schreef Steijn het volgende:
[..]
Nee, ik schrap hem niet want ik wil hem graag hebben.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:07 schreef Steijn het volgende:
[..]
Nee, ik schrap hem niet want ik wil hem graag hebben.
Sorry maar ik heb nog nooit een Turk of Marokkaan gezien met Abercrombie...quote:Op donderdag 8 december 2005 20:36 schreef Coldplaya het volgende:
Wat vinden mensen toch bijzonder aan dit merk. Dit is nu echt iets dat totaal niets uitstraalt, de collectie heeft zelfs geen eigen identiteit. Als je naar Ralph Lauren of Gant kijkt zie je merken die gebaseerd zijn op preppy highschools als Princington en Balings in Engeland. A&F is helemaal nergens op gebaseerd.
Verder zie ik er hier in Rotterdam alleen Turken & Marocs mee lopen. Exclusiviteit is ver te zoeken.Je kunt ieder merk wel hypen omdat het nergens te koop is.
Marijn probeerde ons ook alleen maar op de kast te jagen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:44 schreef 455H07E het volgende:
Sorry maar ik heb nog nooit een Turk of Marokkaan gezien met Abercrombie...
ik ook niet maar heb nog maar 1 iemand anders met A&F zien rond lopen dus dat zit wel goed.quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:44 schreef 455H07E het volgende:
[..]
Sorry maar ik heb nog nooit een Turk of Marokkaan gezien met Abercrombie...
Het hangt er een beetje vanaf waar je kijkt, bij mij op school zie je het echt bijna nooit, maar op de hockeyclub zie je het wel heel vaak (en dat zijn dan niet die dingen die je massaal op eBay aangeboden ziet, maar wel exclusieve dingen)quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:05 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
ik ook niet maar heb nog maar 1 iemand anders met A&F zien rond lopen dus dat zit wel goed.
Ja, dat soort mensen zie je op de hockeyclub dus ookquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:30 schreef ook_gek het volgende:
Of je komt mensen tegen waar van je bijna zeker weet dat ze in de US geweest zijn![]()
Same here.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:03 schreef ook_gek het volgende:
Dat laatst vest vind ik helemaal geweldig om eerlijk te zijn. Alleen die voor die prijs wil ik hem eerst passen
snap eigenlijk niet wat er zo mooi is aan die trui.quote:Op zaterdag 10 december 2005 03:09 schreef Ontopic het volgende:
[..]
Same here.
Ikwel hw ok eerst pase.
ah mooi morgen of overmorgen al onder weg dusquote:Op vrijdag 9 december 2005 01:12 schreef Steijn het volgende:
Hmmm1 item van mij is nog back-ordered tot en met 12 december, het zal dus nog wel even duren voor dat ze het verzenden.
I hope so...quote:Op zondag 11 december 2005 19:40 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
ah mooi morgen of overmorgen al onder weg dus
zal het dan nog voor kerst er zijn?quote:Op zondag 11 december 2005 21:42 schreef Steijn het volgende:
Ik heb een mail van Abercrombie gekregen, ze verzenden het pakket op 12/16/2005 pas.16 december dus.
FedEx bezorgt het in 2 dagen, dus dat gaat wel lukken hoor.quote:Op zondag 11 december 2005 21:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zal het dan nog voor kerst er zijn?
Ja dat gaat lukken, desnoods vraag ik mijn moeder het te versturen.quote:Op zondag 11 december 2005 22:41 schreef Ontopic het volgende:
De zestiende is een vrijdag, krijg je het dan maandag?
En dan dinsdag op de post dan krijgen wij het woensdag/donderdag, gaat dat lukken?
mooi nieuwsquote:Op maandag 12 december 2005 01:17 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ja dat gaat lukken, desnoods vraag ik mijn moeder het te versturen.![]()
![]()
Hehehe die is wel vet jah..zo jah hehe wil ik ook bijbestellen nenenenenquote:Op dinsdag 13 december 2005 01:10 schreef ook_gek het volgende:
Steijn kan ik nog iets bij bestellen?
[afbeelding]
Dit wil ik er bij hebben![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |