abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 december 2005 @ 17:55:07 #1
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_32760524
quote:
Lammi en Roelof Luten worden bedreigd via internet

Lammi en Roelof Luten uit Ruinen doen vanmiddag aangifte bij de politie over bedreigingen aan hun adres. Lammi en Roelof zijn de ouders van Andrea, die in mei 1993 werd vermoord. De dader loopt nog altijd vrij rond.

Afgelopen zomer zijn ze een aantal malen persoonlijk bedreigd via internet. Daar komt bij dat zij vanaf deze week vijandig worden bejegend op de website www.wievermoordeandrea.punt.nl Een anonieme persoon heeft deze website in het leven geroepen.

Daarop strooit deze persoon allerlei verdachtmakingen rond over Lammi en vooral Roelof Luten. Dat hij op de dag van de moord niet aanwezig was maakt hem verdacht, aldus de website.

"Voor mij is de maat nu vol", zegt Lammi Luten. "We doen nu aangifte bij de politie." In de zomer had zij de 'bedreigingen' al wel gemeld bij de politie.
Wie noemt z'n kind nou Lammi

Anywho, best triest verhaal dit. Best leuk, dat internet, maar dit riekt naar laster.
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_32760687
Laat die mensen verdomme met rust. Zien deze gasten niet in dat ze al genoeg geleden hebben? Nu moeten ze dit weer opnieuw beleven
  vrijdag 2 december 2005 @ 18:02:42 #3
5637 koekiemonster
Goede reaktie ------------>
pi_32760720
Helemaal niet leuk, die ouders hebben een enorm leed omdat hun kind is verkracht en vermoord (geen woorden kunnen omschrijven hoe erg dat is) en dan loopt er 1 ongelooflijke mongool rond die die website in het leven roept en de ouders gaat bedreigen.

Sorry hoor, maar Nederland is FUCKING sick!
koekje erbij?
  vrijdag 2 december 2005 @ 18:07:26 #4
134583 JohanV.
De hakkelaar.
pi_32760822
het zal een kwestie van dagen zijn voordat de website dicht is. indien er concrete doodsbedreigingen zijn geuit kan men overgaan tot aangifte bij de politie.
Ik haat moslims alleen al omdat ze ritueel slachten.
  vrijdag 2 december 2005 @ 18:15:49 #5
62021 Muizig
Kijkt verbaasd..
pi_32761000
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 18:07 schreef JohanV. het volgende:
het zal een kwestie van dagen zijn voordat de website dicht is. indien er concrete doodsbedreigingen zijn geuit kan men overgaan tot aangifte bij de politie.
Waar zie jij op de website doodsbedreigingen?
De hele grote gemene wereld in!
  vrijdag 2 december 2005 @ 18:17:31 #6
134583 JohanV.
De hakkelaar.
pi_32761048
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 18:15 schreef Muizig het volgende:

[..]

Waar zie jij op de website doodsbedreigingen?
Ik zeg heel duidelijk:
quote:
indien
Ik haat moslims alleen al omdat ze ritueel slachten.
pi_32761727
Lammi: een wolf in schaapskleren.
  vrijdag 2 december 2005 @ 18:49:46 #8
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_32761774
Overigens is die anonieme website-opener een enorme loser, als hij niet weet dat de verleden tijd van 'vermoorden' 'vermoorDDe' is... Dat maakt voor mij die hele site al totaal ongeloofwaardig (en waardeloos).
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')