quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:25 schreef H.Flick het volgende:
Het is gebeurt! Ik ben mijn wireless controller voor het eerst kwijt.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:25 schreef H.Flick het volgende:
Dat gebeurde mij dus al na vijf minutenquote:Op vrijdag 2 december 2005 18:25 schreef H.Flick het volgende:
Gewoon spelen. Niet zeuren, gewoon die demo downenquote:Op vrijdag 2 december 2005 18:13 schreef Antonieau het volgende:
De screenshots van Geometry wars lijken wel op het inmiddels antieke Arkanoid die je op zo'n kast kon spelen.
Dat is van de classic versie...quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:09 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[afbeelding]
lijkt gewoon een oude shooter in een nieuws jasje, dit xbox360 screenshot ziet er niet er goed uit vind ik.
We hebben samen een enorme kop, denk ikquote:Op vrijdag 2 december 2005 18:39 schreef Legendkiller het volgende:
Of heb ik gewoon een enorme kop?
Een investering?quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:39 schreef Legendkiller het volgende:
Wow, ben zeer blij dat ik hem gekocht heb, ook al was het natuurlijk even een investering.
De advanced scart i.c.m. optisch geluid klinkt schitterend. Was samen met een maat van me Call of Duty 2 aan het doen en je hebt echt het idee middenin een gevecht te zitten. Iedereen schreeuwt, geven aanwijzingen, zeggen dat je ze moet dekken, etc. Juist omdat ik de PC versie nog niet gespeeld had vond ik het zeer tof (zal dan ook wel weinig verschillen op geluidsgebied)
Ook Kameo, PGR 3 en (in iets mindere mate) PD0 doen het erg goed bij mij. Ben natuurlijk ook meteen even Live gegaan (voor het eerst, nooit met de Xbox gedaan) en dat is erg leuk. Enige puntje van kritiek is de headset, die is zo klein dat ik steeds de haren uit m'n hoofd trek als ik hem van m'n hoofd afhaal. Of heb ik gewoon een enorme kop?
En ik ook, die tyfusheadset doet me gewoon zeer aan m'n kopquote:Op vrijdag 2 december 2005 18:41 schreef Fliepke het volgende:
[..]
We hebben samen een enorme kop, denk ik
Ja ik hoop dat er snel een mooiere komt of zijn die er al?quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:46 schreef Retuobak het volgende:
[..]
En ik ook, die tyfusheadset doet me gewoon zeer aan m'n kop. Goedkoop kutding.
Bij mij het zelfde, een dikke 2 maanden geleden gereserveerd. Helemaal boven aan de reserveringslijst krijgen ze er gewoon geen één van het hoofdkantoor. Krijgt die klote e-plaza voorrang. Mag minstens wachten tot de kerst.quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:36 schreef Dromer het volgende:
K*T Bart Smit. Maanden vantevoren gereserveerd, vrijdag meteen besteld, maandag belden ze dat ie werd klaargezet voor verzending en nu niks...
Dat gaat op zijn vroegst dinsdag worden
neequote:Op vrijdag 2 december 2005 19:18 schreef twi het volgende:
Kan je de oude headset gebruiken op de nieuwe controller?
same herequote:Op vrijdag 2 december 2005 19:20 schreef Elcrondo het volgende:
[..]
Bij mij het zelfde, een dikke 2 maanden geleden gereserveerd. Helemaal boven aan de reserveringslijst krijgen ze er gewoon geen één van het hoofdkantoor. Krijgt die klote e-plaza voorrang. Mag minstens wachten tot de kerst.
Dus heb me gauw nog maar ergens anders op een reserveringslijst laten zetten. Stond daar 3de nu 2de, want ze kregen er ook maar één uitgeleverd van microsoft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |