wanneer besteld?quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:12 schreef Antonieau het volgende:
ik heb em ook besteld, nog niet binnen... maar wat zijn nou de beste spellen, ik kan maar niet kiezen
ik doe de triggers met mn wijsvinger... dacht ik zoquote:Op vrijdag 2 december 2005 17:20 schreef H.Flick het volgende:
Moet ik die triggers nou eigenlijk met mijn middelvingers indrukken? Want ik doe het nog steeds met mijn wijsvingers, net als bij de originele Xbox.
je MOET niks natuurlijk, en aangezien er zowel bij PGR3 als Kameo geen belangrijke functie onder die Shoulderbuttons zitten doe ik het ook met me wijsvingers, en als ik camera wil veranderen dan haal ik me vinger van de Brake af bij PGR3 en klik ik erop.quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:20 schreef H.Flick het volgende:
Moet ik die triggers nou eigenlijk met mijn middelvingers indrukken? Want ik doe het nog steeds met mijn wijsvingers, net als bij de originele Xbox.
met de wijsvinger. of moet je soms allebei de R triggers op hetzelfde moment gebruiken?quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:20 schreef H.Flick het volgende:
You're fucked.quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:14 schreef Antonieau het volgende:
[..]
ik heb het niet zo met race-spellen
topquote:Op vrijdag 2 december 2005 17:54 schreef Chocobo het volgende:
........................ serieus...
WAT EEN MACHINE![]()
Ik ben helemaal gek geworden vandaag,...... Al die opties en menu's. Live draait als een tiet en de games zijn echt prachtigController voelt heerlijk aan en zelfs in een andere kamer werkt de connectie nog
Nergens draden......
Menu's zijn erg overzichtelijk.... in-game zie je doordachte overzichten van achievements en online friends.... Dashboard kan tegelijk open tijdens gamen (helft scherm) en chat sessies de hele dag gehouden met diverse mensen die andere games aan het spelen waren. CoD2 is ..................
En Noot.... je had zo gelijk..... Kameo heeft mijn hart gestolen.Grafisch gezien trouwens het mooiste spel dat ik ken maar dat ik mijn mening..... Zelfs CoD2 niet vind ik. Kameo is fantastisch. Je merkt de nieuwe generatie games echt..... stond er niet bij stil totdat je het speelt.
Fantastische dag gehad en vind de 360 UBER heersen
Romantisch !!quote:
imo is kameo mooi, maar zeker niet de mooiste 360 game...quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:54 schreef Chocobo het volgende:
........................ serieus...
WAT EEN MACHINE![]()
Ik ben helemaal gek geworden vandaag,...... Al die opties en menu's. Live draait als een tiet en de games zijn echt prachtigController voelt heerlijk aan en zelfs in een andere kamer werkt de connectie nog
Nergens draden......
Menu's zijn erg overzichtelijk.... in-game zie je doordachte overzichten van achievements en online friends.... Dashboard kan tegelijk open tijdens gamen (helft scherm) en chat sessies de hele dag gehouden met diverse mensen die andere games aan het spelen waren. CoD2 is ..................
En Noot.... je had zo gelijk..... Kameo heeft mijn hart gestolen.Grafisch gezien trouwens het mooiste spel dat ik ken maar dat ik mijn mening..... Zelfs CoD2 niet vind ik. Kameo is fantastisch. Je merkt de nieuwe generatie games echt..... stond er niet bij stil totdat je het speelt.
Fantastische dag gehad en vind de 360 UBER heersen
Ipv silver, goud! Dikke prima. Nou mensen drop de gamertags hier en dan zie ik u wel weer online. Tevens switch gekocht dus dat is ook weer geregeld!quote:Your services
Service name Status
Xbox360 Signup Trial 1 Month Gold Subscription to Xbox Live Enabled
Dit is volgens mij de classic, probeer de demo gewoon eens. Dan speel je de evolved versiequote:Op vrijdag 2 december 2005 18:09 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[afbeelding]
lijkt gewoon een oude shooter in een nieuws jasje, dit xbox360 screenshot ziet er niet er goed uit vind ik.
Tief nou eens op hier.quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:09 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[afbeelding]
lijkt gewoon een oude shooter in een nieuws jasje, dit xbox360 screenshot ziet er niet er goed uit vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |