Ja dat was het foutjequote:Op vrijdag 2 december 2005 14:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zitten alle kabels goed vast achterin?
Kameo is leuk hoor, daar niet van, alleen die encounter was gewoon super saaiquote:Op vrijdag 2 december 2005 15:23 schreef SocialDisorder het volgende:
ik zit hier met een gigantische smile. In elk topic waar ik postte dat Kameo waarschijnlijk niet all that zou worden werd ik zowat gelyncht. En nu, lees de reacties............
quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
Damn begint toch aardig te kriebelen als ik dat zo allemaal zie
We moeten nog maar ff wachten Spenkyquote:
tskquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:57 schreef Ceased2Be het volgende:
Kwam net terug uit A'dam en de Bart Smit heeft hem netjes op tijd geleverd. Is nu aangesloten, aangemeld en PGR3 zit erin.
alleen vervelend dat ik officieel thuis aan het werk ben
gaat het niet over na een paar seconden?quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:39 schreef DaMSWer het volgende:
De boel aangesloten, maar als Kameo start dan schokt het beeld als een gek
Dit is bij het "press start" gedeelte zo, en ook tijdens de gehele intro
Meer mensen dit probleem? Want hoop toch echt niet dat ik een stukkend exemplaar heb
hhm en als je begint met spelen? Of is het bij alle spellenquote:Op vrijdag 2 december 2005 15:44 schreef DaMSWer het volgende:
Nope, hij blijft hakkelen. Heb de disc ook al omgewisseld, maar hij schokt nog steeds
Dan ben ik toch bang dat jij één van die 3% bent.quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:44 schreef DaMSWer het volgende:
Nope, hij blijft hakkelen. Heb de disc ook al omgewisseld, maar hij schokt nog steeds
jaaaquote:Op vrijdag 2 december 2005 15:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
We moeten nog maar ff wachten Spenky
Puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op vrijdag 2 december 2005 15:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dan ben ik toch bang dat jij één van die 3% bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |