about:config --> referer header op 0 zetten ipv 2.quote:
Zo danquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:47 schreef Svensational het volgende:
[..].
Alsof je niet weet dat Imageshack niet werkt.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:56 schreef Svensational het volgende:
Nou, het was duidelijk het wachten waard. [afbeelding].
Hij's wel okay jaquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:56 schreef Airelle het volgende:
[..]
Pieperd. Die wethouder Pastors van jou stadje is wel lachen trouwens.
Nou inderdaad. Qua standpunten is hij redelijk extreem, maar ook weer niet onredelijk.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij's wel okay ja.
Het is wel iemand die in de landelijke politiek wat teweeg zou kunnen brengen, in tegenstelling tot die Eerdmans enzo.
Precies, en hij heeft ook wel een soort van charisma wat Fortuyn had. Ik zie hem nog wel de verkiezingen van 2007 ingaanquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:59 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Qua standpunten is hij redelijk extreem, maar ook weer niet onredelijk.
Hij heeft inderdaad geval PvdA en CDA van tafel geveegdquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Precies, en hij heeft ook wel een soort van charisma wat Fortuyn had. Ik zie hem nog wel de verkiezingen van 2007 ingaan.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:02 schreef Airelle het volgende:
[..]
Hij heeft inderdaad geval PvdA en CDA van tafel geveegd.
Nou inderdaad. In onze gemeente is het vooral CDA en PvdAquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:02 schreef BVO het volgende:
[..]Die peiling van Rotterdam
.
Gaat toch nog goedkomen hier.
Niet eens VVD erbijquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:03 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nou inderdaad. In onze gemeente is het vooral CDA en PvdA.
Nee VVD is hier bij mijn weten niet zo groot. Dramatisch inderdaad. Maar het is gelukkig ook weer niet SP/GroenLinks-achtig. PvdA en CDA is lekker gulden middenweg.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Niet eens VVD erbij.
Dan is het helemaal dramatisch.
Was even bang dat het hier weer zo'n rood bolwerk zou worden, maar die rooien hebben met het wegsturen van pastors hun eigen graf gegraven.
Google ff even dan weet je waarom hetquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:56 schreef Svensational het volgende:
Nou, het was duidelijk het wachten waard. [afbeelding].
Too bad for themquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:08 schreef BVO het volgende:
Nou ja, we mogen ook niet te vroeg juichen, maar 't is een hele verbetering zo in twee maanden.
Volgens mij jagen we hier iedereen weg.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:10 schreef Airelle het volgende:
Over de vermeende relatie van Raggel Hazes met John de Wolf?!?.
Is wel vaker zo met voetballersquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:12 schreef BVO het volgende:
Hij was gisteren bij Jensen, echt snugger is 'ie niet. Zou zomaar kunnen dus.
Jaquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:14 schreef Airelle het volgende:
21 al?????????? Heeft ze nog met Brain?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |