Toch niet Raffaëla hequote:Op vrijdag 2 december 2005 23:40 schreef BVO het volgende:
Post dit topic eens snel vol zodat we er straks een felicitatietopic van kunnen makenrrrr!!
Maar als ie terugkomt is ie niet ineens bruin ofzo.quote:
Maar wel kei-grappig opeens.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar als ie terugkomt is ie niet ineens bruin ofzo. [afbeelding]
Die is echt al zó oudquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:43 schreef Bupatih het volgende:
Superman tegen Spiderman: "Hé, ik weet niet wat jij gaat doen, maar ik ga nu naar bed, mên".
Hij was al kei-grappig.quote:
quote:
Spiderman tegen Batman: "Ik weet niet wat jij gaat doen, maar ik ga naar Robin".quote:
Niemand (behalve DVP) heeft hem ooit gezien, dus dat kan je niet weten. (Net als zijn huidskleur).quote:
Die is ook niet grappig en zulks.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Spiderman tegen Batman: "Ik weet niet wat jij gaat doen, maar ik ga naar Robin".
[afbeelding] Geef toe, die kende je nog niet!
Ik zie ze ook.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:47 schreef BVO het volgende:
Waarom werkt imageshack bij mij wél altijd?
Ik zie het plaatje gewoon namelijk.
Maar je kende hem in ieder geval niet.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die is ook niet grappig en zulks. [afbeelding].
Ohm ik was dan in de war met Pierke.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niemand (behalve DVP) heeft hem ooit gezien, dus dat kan je niet weten. (Net als zijn huidskleur).
Ja, dat kan ik ook wel doen, maar dan krijg ik na het ALT+R'en een witte pagina...quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:48 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik zie ze ook.
In firefox kun je daar iets voor instellen.
"Lulluke mongool. Stomme debiel."quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ohm ik was dan in de war met Pierke.. Ik kon me al niet herinneren dat ie dood was
.
En ik weet inmiddels wie Tuinbouw is.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ohm ik was dan in de war met Pierke.. Ik kon me al niet herinneren dat ie dood was
.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:48 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik zie ze ook.
In firefox kun je daar iets voor instellen.
Link?quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik ook wel doen, maar dan krijg ik na het ALT+R'en een witte pagina...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |