quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:52 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding] Hé, klein meisje! Hé, klein meisje...pssst, kom eens hier! Wil je mijn cavia aaien? Hij ligt hier bij mij op schoot, onder die handdoek. Ja, daar moet je even met je hand onder. Begin maar te aaien!
WTF?! Die traan is integraal bij emo.gif, anders was het toch gewoon een lach smiley?!?!?!!?quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is een kruising tussen emo.gif en kwijl.gif. En ik hoor je nooit over die traan bij emo.gif.
!
Het is dus gewoon een vieze-oude-mannetjes-smiley..
Natuurlijk, SSquote:Op vrijdag 2 december 2005 15:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vind "Vervelende Vulva" nog wel wat tam. Ik maak er Venijnige Vulva van.![]()
Of vind je dat niet tof, Venijnige Vulva? (af te korten tot VV!)
quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:12 schreef LeBeau het volgende:
Niet zulke lange verhalen posten Zhenar, dan haken de mensen af.
Wat zei je? Ik kwam niet verder dan de 'quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]( <-- weemoedige lach om de onnozelheid van LB)
Als je dát al een lang verhaal vindt, dan zou je mijn posts eens moeten lezen als ik écht op dreef ben!![]()
Maar je zou waarschijnlijk al na 2 zinnen afhaken.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:17 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Wat zei je? Ik kwam niet verder dan de ''.
quote:
Ik houd wel van controversie!quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Natuurlijk, SS
Wát een dubieuze afkorting heeft jouw nieuwe bijnaam
quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:21 schreef LeBeau het volgende:
Ik klikte te vroeg op invoeren.
Er moesten nog een paar "![]()
![]()
" bij.
En dan zijn we weer terug bij af.quote:
Maar een verhaal en levenservaring rijker.quote:
quote:
Wauw, wat een multitasken!quote:
Nee, ze is net in haar ster genomen door die man achter haar.quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:45 schreef Zhenar het volgende:
Wauw, wat een multitasken!Ze kan poepen en gewichtheffen tegelijkertijd!
![]()
Oh, natuurlijk! En nu geeft hij met zijn handen aan hoe groot zijn tampeloeres wel niet is.quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nee, ze is net in haar ster genomen door die man achter haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |