"inbreuk op de persoonlijke levenssfeer"quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:53 schreef Viajero het volgende:
Mijn mening:
En waarom mag de politie niet gaan en staan waar de politie denkt dat dat nodig is?
"hinderlijk gevolgd"quote:Hoezo is dat een straf?
Dat moet je helemaal zelf weten. Ik hoef ze niet aan mijn deur te hebben, ga maar ergens anders rondslenteren.quote:De politie mag van mij best hun tijd verdoen met mij volgen, als ze bij mij voor de deur staan zal ik ze nog een kopje koffie aanbieden ook.
Hoe zo is dat "typisch cohen"?quote:Typisch Cohen dat door de politie gevolgd worden al als "straf" wordt gezien.
Verraadster? Van wat? Van jouw religie en opvattingen? Van de nederlands maatschappij?quote:Ik heb liever dat ze dit soort verraadsters
A: Omdat de rechter dat zegt. Kortom: omdat het volgens de wet niet mag.quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:53 schreef Viajero het volgende:
Mijn mening:
En waarom mag de politie niet gaan en staan waar de politie denkt dat dat nodig is? Hoezo is dat een straf? De politie mag van mij best hun tijd verdoen met mij volgen, als ze bij mij voor de deur staan zal ik ze nog een kopje koffie aanbieden ook.
Typisch Cohen dat door de politie gevolgd worden al als "straf" wordt gezien.
Ik heb liever dat ze dit soort verraadsters volgen dan dat ze zich tijdens spitsuur op Rotterdam CS opblazen met mij erbij..
Waarom is ze een verraadsterquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:53 schreef Viajero het volgende:
Ik heb liever dat ze dit soort verraadsters volgen dan dat ze zich tijdens spitsuur op Rotterdam CS opblazen met mij erbij..
Kennelijk is iedere moslim(a) een vijand van de Nederlandse staat...quote:
En dat is jouw mening? Of spreek je namens zijn gedachtegoed?quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:14 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Kennelijk is iedere moslim(a) een vijand van de Nederlandse staat...
Omdat de rechter dat oordeelde. Dat is het verschil tussen een democratie en een politiestaat.quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:53 schreef Viajero het volgende:
En waarom mag de politie niet gaan en staan waar de politie denkt dat dat nodig is? Hoezo is dat een straf? De politie mag van mij best hun tijd verdoen met mij volgen, als ze bij mij voor de deur staan zal ik ze nog een kopje koffie aanbieden ook.
Cohen heeft mede het verstoringsbeleid opgesteld, sukkel.quote:Typisch Cohen dat door de politie gevolgd worden al als "straf" wordt gezien.
Ik heb liever dat de wetten van dit land worden uitgevoerd.quote:Ik heb liever dat ze dit soort verraadsters volgen dan dat ze zich tijdens spitsuur op Rotterdam CS opblazen met mij erbij..
Ok, die opmerking over Cohen klopt inderdaad niet. Te snel gelezen, sorry..quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:53 schreef Viajero het volgende:
Typisch Cohen dat door de politie gevolgd worden al als "straf" wordt gezien.
Je had alleen de titel gelezenquote:Op vrijdag 2 december 2005 12:27 schreef Viajero het volgende:
[..]
Ok, die opmerking over Cohen klopt inderdaad niet. Te snel gelezen, sorry..![]()
Ik ga hem editten.
Nee, ook even snel over de tekst gescand.. te snel kennelijk.quote:
Zijn gedachtengoed. Het was dan ook een beetje sarcastisch bedoelt, kwam niet goed over.quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:16 schreef Reporter het volgende:
[..]
En dat is jouw mening? Of spreek je namens zijn gedachtegoed?
Geeft niet hoor, dat doen wel meer naïevelingen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:31 schreef Viajero het volgende:
Nee, ook even snel over de tekst gescand.. te snel kennelijk.
Omdat ze omgaat met, en sympathie heeft voor, mensen die aanslagen tegen Nederland beramen.quote:
Dat is niet mijn gedachtengoed. Leuk dat je even voor mij alle Moslims op een hoop gooit, maar zo simplistisch denk ik niet. Ik heb het over radicale Moslims die zich nadrukkelijk afkeren van onze staat en onze cultuur.quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:40 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Zijn gedachtengoed. Het was dan ook een beetje sarcastisch bedoelt, kwam niet goed over.
Mijn mening is dat het belachelijk is dat volgens Cohen een middel als stalking gerechtvaardigd is om mogelijke terroristen te ontmoedigen. Doen ze dat ook met criminelen zo nadrukkelijk of is het alleen maar moslimpje-pesten?
Goeiendag zeg! Waarom haal je er nu opeens de Tweede Wereldoorlog bij?quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:03 schreef Viajero het volgende:
En nee, daar heb ik geen bewijzen of bronnen voor. Net zoals er op 9 Mei 1940 geen bewijzen of bronnen waren voor een Duitse aanval op Nederland. (Muv Hans Oster, maar die werd niet geloofd, mensen noemden hem een paniekschopper)
quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:19 schreef DaveHarris het volgende:
En waarom ben je zo blij dan BSB?
quote:De rechter heeft het zogeheten verstoren van een moslima door de Amsterdamse politie verboden.
Omdat ik de vraag naar bronnen of bewijzen al zag aankomen. En omdat je in een oorlog niet altijd op bewijzen moet wachten.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:13 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Goeiendag zeg! Waarom haal je er nu opeens de Tweede Wereldoorlog bij?
Hoe ver wil je dit topic nog uit zijn verband rukken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |