Je hebt een relatiebeding en zo wil je er onderuit komenquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:54 schreef brainol het volgende:
Bedrijf is gewoon legaal.
Alleen uit concurrentie-overwegingen moet het niet traceerbaar zijn.
Start gewoon je bedrijf, als die persoon het zelfde idee heeft/had, dan is ie dan toch al te laat. EN hoe vaak kijkt de betreffende concurrent de HELE markt rond zoekende naar jouw bedrijf?quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:54 schreef brainol het volgende:
Bedrijf is gewoon legaal.
Alleen uit concurrentie-overwegingen moet het niet traceerbaar zijn.
Dat idee zou je wel krijgen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:56 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Je hebt een relatiebeding en zo wil je er onderuit komen
Via www.kvk.nl kan ik zo ieder uittreksel opvragen. Daar staat ook in wie de directeuren zijn en de oprichters.quote:Op donderdag 8 december 2005 13:09 schreef broodjerund het volgende:
Zo'n constructie is toch vrij interessant;
- belasting voordeel
- eigenaar niet te traceren (zolang je mensen niet oplicht iig)
En waarom kun je deze onderneming niet hier noemenquote:Op donderdag 8 december 2005 12:58 schreef broodjerund het volgende:
Zo'n constructie is zeker mogelijk, als je meer wilt weten dan kan ik je wel doorverwijzen naar een consult onderneming op dit gebied.
omdat het waarschijnlijk zijn onderneming is, en dat zou spam zijn.quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:56 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
En waarom kun je deze onderneming niet hier noemen
-edit: of beter gezegd, waarom zou dat bedrijf beter zijn dan de tientallen andere bedrijvev die hierin doen.
Kort maar krachtig:quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:27 schreef brainol het volgende:
@Broodjerund
zou je mij daar wat meer over kunnen vertellen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |