abonnement Unibet Coolblue
pi_32760835
ik geloof er ook geen reet van dat hij 21 is...
  vrijdag 2 december 2005 @ 18:18:11 #27
46592 xplvr
X-Ray Papa Lima Victor Romeo
pi_32761059
Hij was toch al een homo
Laat mij in mijn zeven sloten, laat mij de draad volslagen kwijt.
pi_32761102
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 18:08 schreef Scan het volgende:
ik geloof er ook geen reet van dat hij 21 is...
Wat?!?!

Zeggen ze dat?
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_32761344
eerder 31 jaar
pi_32761443
ALS dat zo is en Joost zou winnen zou dat betekenen dat Talpa fraudeert. Want ze huren dan een acteur in die ze zeker niet de hoofdprijs als salaris gaan betalen dus een deel van het geld zou weer bij Talpa terecht komen, daarnaast worden mensen opgeroepen om te bellen voor hun favoriet die bij voorbaat kansloos is. Overduidelijk fraude en ouderwetse oplichterij dus waar Talpa zich nooit aan zou kunnen wagen. Als het wel zo zou zijn en het zou ooit uitkomen zouden ze daarmee hun eigen graf graven. Kan me niet voor stellen dat Johnie zich daaraan zou wagen.

Ik geloof er meer in dat die reli-in-de-kast homo het spel gigantisch goed speelt en handig gebruik maakt van de manipulaties van Hummie om hem eventueel te laten winnen
  vrijdag 2 december 2005 @ 19:12:26 #31
134727 VirtualPOM
Arrogance diminishes wisdom
pi_32762236
Nou, ik weet het niet.. Soms is ie wel erg overdreven. Hij vond vanmorgen dat het aanvoelde alsof Rob dood was. Gelukkig sprong Dido daar even op in....

Maar toch staat ie op dit moment nog steeds in mijn top 3, omdat ik Lieske en Ingrid heel irritant vind en Nathalie boeit me ook niet echt..
pi_32762472
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 18:35 schreef Black_Orchid het volgende:
ALS dat zo is en Joost zou winnen zou dat betekenen dat Talpa fraudeert. Want ze huren dan een acteur in die ze zeker niet de hoofdprijs als salaris gaan betalen dus een deel van het geld zou weer bij Talpa terecht komen, daarnaast worden mensen opgeroepen om te bellen voor hun favoriet die bij voorbaat kansloos is. Overduidelijk fraude en ouderwetse oplichterij dus waar Talpa zich nooit aan zou kunnen wagen. Als het wel zo zou zijn en het zou ooit uitkomen zouden ze daarmee hun eigen graf graven. Kan me niet voor stellen dat Johnie zich daaraan zou wagen.

Ik geloof er meer in dat die reli-in-de-kast homo het spel gigantisch goed speelt en handig gebruik maakt van de manipulaties van Hummie om hem eventueel te laten winnen
Joost wint niet. Lieske wel.
pi_32762524
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 19:22 schreef Blaxje het volgende:

[..]

Joost wint niet. Lieske wel.
Dat hopen wij allemaal. En jij geeft nu toe dat het zo is?
pi_32762622
Zolang Talpa geen last-minute veranderingen maakt wel, ja.
pi_32762643
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 18:02 schreef Scan het volgende:
zijn de ouders van hem ooit wel eens in de Liveshow geweest???
Heeft iemand ooit wel eens vrienden van hem is de liveshow gezien (buiten zijn vriendin).

wat mij ook opviel is dat toen de envelop binnenkwam voor de "eigen" nominatie, de camara's meteen op Joost inzoomden. erg opvallend zelfs..
Als je dit voor de eerste keer ziet valt het niet op omdat je nog niet weet dat hij het word, maar bekijk het maat eens voor de 2e keer.
Zijn ouders zijn meerdere keren bij de live shows geweest.
pi_32762673
Het is gewoon een slimme clown. Heel nonchalant doen dat ie zichzelf wel wil nomineren. Ja dat wil iedereen wel. Als je weg gaat pech dan ging je toch niet winnen en als je niet weg gaat lekker in de finale. Kut homo
pi_32762689
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 19:30 schreef teckeltje het volgende:

[..]

Zijn ouders zijn meerdere keren bij de live shows geweest.
ok, dat wist ik niet
pi_32766552
De rol van Joost spelen ben je na vijf minuten wel zat denk ik. Moet je je voorstellen hoe het voor een acteur zou moeten zijn om dat meer dan 100 dagen te doen!

Nee, de rol van Joost kan alleen door Joost zelf worden "gespeeld".
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
  zaterdag 3 december 2005 @ 02:11:02 #39
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_32772705
Ik vind Joost een erg leuke vent, dramatisch doch soms down-to-earth en de minst ergerlijke van het hele stel. Als dat dan betekent dat ' ie moet winnen, so be it. Ingehuurd, duidelijk niet wat mij betreft.
Ik snap de opmerking " kut homo" hierboven overigens ook niet. Joost is blijkbaar geen homo, en anders zou het ook kuthomo zijn, aanelkaar dus. Hij mag wel winnen.
Ben te zaai voor een signature
pi_32772801
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 02:11 schreef Roache_ het volgende:
een erg leuke vent
..
de minst ergerlijke van het hele stel
..
ben ik het totaal niet mee eens.
  Moderator zaterdag 3 december 2005 @ 02:17:07 #41
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32772824
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 02:16 schreef SlimShady het volgende:

[..]

ben ik het totaal niet mee eens.
ben ik het mee eens.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  zaterdag 3 december 2005 @ 02:24:45 #42
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_32772948
Joost doet me aan mezelf denken (heb ik ooit al eens gepost) zelfde slechte gebit maar altijd leuk haar. Dat D'66 gedoe spreekt me ook aan.

Ik daag jullie uit om naast kinderlijke, onverstaanbare, bekkentrekkende, duimende en grootheidswaanzinnige eigenschappen iets te bedenken wat een winnaar ontbeert... Ik kan niets bedenken, ergo Joost moest maar eens gewoon winnen!
Ben te zaai voor een signature
pi_32773016
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 02:11 schreef Roache_ het volgende:
Ik vind Joost een erg leuke vent, dramatisch doch soms down-to-earth en de minst ergerlijke van het hele stel. Als dat dan betekent dat ' ie moet winnen, so be it. Ingehuurd, duidelijk niet wat mij betreft.
Ik snap de opmerking " kut homo" hierboven overigens ook niet. Joost is blijkbaar geen homo, en anders zou het ook kuthomo zijn, aanelkaar dus. Hij mag wel winnen.
Meest misselijke makende drama queen van allemaal met zijn lelijke dikke trollen foto's.

Mijn foto van bren....... mijn foto van bren........
pi_32773056
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 02:30 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Meest misselijke makende drama queen van allemaal met zijn lelijke dikke trollen foto's.

Mijn foto van bren....... mijn foto van bren........
en toen die foto was meegenomen, overdreef hij echt
  zaterdag 3 december 2005 @ 02:40:02 #45
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_32773102
Inderdaad, als je duimende, onverstaanbare, pruilende, kinderlijke en bekkentrekkende bewoners buiten beschouwing laat heb je gelijk.Volwassen vrouwen die duimen, halve chinezen die door de drank niet te verstaan zijn, versmade vrouwen die te dik zijn om Dido te mogen heten, een kind en een boegbeeld van een tot ondergang gedoemde sexsite en tussen al dat plebs tenminste 1 persoon die een zin kan beginnen en afmaken, die humor heeft en ook nogeens niet bang is om als homo betiteld te worden door z'n gedrag... Ik weet wat ik kies hoor. Die foto van Bren is inderdaad een beetje ADHD maar komop, beter toch dan dat gedweil van die andere kneuzen?!?!
Ben te zaai voor een signature
pi_32773145
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 02:40 schreef Roache_ het volgende:
Inderdaad, als je duimende, onverstaanbare, pruilende, kinderlijke en bekkentrekkende bewoners buiten beschouwing laat heb je gelijk.Volwassen vrouwen die duimen, halve chinezen die door de drank niet te verstaan zijn, versmade vrouwen die te dik zijn om Dido te mogen heten, een kind en een boegbeeld van een tot ondergang gedoemde sexsite en tussen al dat plebs tenminste 1 persoon die een zin kan beginnen en afmaken, die humor heeft en ook nogeens niet bang is om als homo betiteld te worden door z'n gedrag... Ik weet wat ik kies hoor. Die foto van Bren is inderdaad een beetje ADHD maar komop, beter toch dan dat gedweil van die andere kneuzen?!?!
De rest zijn zeer zeker kneuzen. Maar Joost spant toch de kroon qua irritatie. Dat irritante blije gedrag en die overdreven reacties. Bij een wijf zou het minder erg zijn dan verwacht je dat wel. Maar die blije kutgozer met zijn puisten op zijn rug zou ik echt meteen op zijn bek tikken met zijn kut toneelstukjes. En dan die reactie van die foto van dat walgelijke wijf van hem........ mijn haren gingen overeind staan.

En die kop van hem toen ie zijn opgedirkte trolletje voor de raam zag staan.
Ik zag bren..... ik zag bren!!! Ze zag er prachtig uit!!! En die achterlijke medebewoners (slijmers) toen ze de foto zagen: WAT EEN KNAPPE MEID!!! Zeg dan gewoon leuke foto enzo. Bah dat walgelijke schijnheilige gedrag daar in dat huis.
  zaterdag 3 december 2005 @ 02:46:48 #47
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_32773181
Bren, BREN maar kies dan eens een alternatief beste Halfgedraaide!! Wie zou jij de eindoverwinning dan gunnen?
Ben te zaai voor een signature
pi_32773229
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 02:46 schreef Roache_ het volgende:
Bren, BREN maar kies dan eens een alternatief beste Halfgedraaide!! Wie zou jij de eindoverwinning dan gunnen?
Pffff heel moeilijk. Daar moet ik ff over nadenken. Zoals ik al zei gunde ik het eerst Roel of Lieske nog wel.

Lieske een ontwetend kind van 19 die een beetje door iedereen werd genegeerd had ik wel grappig gevonden. Maar nu is het kind ook hoogst irritant geworden met haar gedrag. Vooral nadat chantal vertrok en toen ze wist dat ingrid in die kamer zat.

Roel was in het begin ook nog wel relaxed. Maar sinds ie als een mak lammetje achter dido aanloopt!! Wat een ontzettende mongool

Ingrid is gewoon een achterbaks wijf. Natte Lie heb ik een ontzettende haat tegen gecreerd. En Dido kan ik niet luchten of zien meer.

Dus dan toch maar roel of lieske. Maar eigenlijk gun ik het niemand meer.
  zaterdag 3 december 2005 @ 02:54:49 #49
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_32773259
Whehehe, als je het (net zoals ik) niemand gunt, dan kun je net zo goed voor Joost gaan....
Ben te zaai voor een signature
pi_32773274
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 02:54 schreef Roache_ het volgende:
Whehehe, als je het (net zoals ik) niemand gunt, dan kun je net zo goed voor Joost gaan....
dan toch liever Lieske.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')