Dat was nu ook zo.quote:Op vrijdag 2 december 2005 09:25 schreef Loedertje het volgende:
Was het niet zo dat in BB1 iedereen een soort van terugblik te ien kreeg van de periode in het BB huis?
Wat begrijp je niet aan *iedereen?*quote:
Ik heb tot nu toe bij iedere exit een 2 minuten filmpje gezien ?quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:15 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan *iedereen?*
Ik weet ook nog dat er een periode lang ook steeds 2 nieuwe bewoners in kwamen in den beginne. Dat was pas cool.quote:Op vrijdag 2 december 2005 09:25 schreef Loedertje het volgende:
Was het niet zo dat in BB1 iedereen een soort van terugblik te ien kreeg van de periode in het BB huis?
Was het niet zo dat iedereen een *extraatje* kreeg?
(De ene kreeg een vakantie en de andere een *leuke* eretitel van clinicclowns (Karin)
Is deze BB écht low budget en kunnen er geen (gesponserde) cadeautjes meer vanaf?
Doorspoelen van de drank.quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:14 schreef avonne het volgende:
Waarvoor kreeg Dido het ook al weer? Ik weet het niet meer.
Dit jaar EEN FOTOBOEKquote:Was het niet zo dat in BB1 iedereen een soort van terugblik te ien kreeg van de periode in het BB huis?
Was het niet zo dat iedereen een *extraatje* kreeg?
Das makkelijk verdiend dan, die 2500 euro. Dus Dido is het lievelingetje van Hummie. Duidelijkquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:17 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Doorspoelen van de drank.
Door de gootsteen of plee dan hè, niet haar keelgat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |