quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:43 schreef Blubberzwijn het volgende:
en ik maak ook nog eens verschrikkelijke grammaticale fouten.. volgens mij moet ik ongesteld worden
jij hebt toch iets wat zieke fetishjes, merk ik toch wel op.quote:
je bedoelt z'n voorkeur voor lieve kleine aziaatjesquote:Op vrijdag 2 december 2005 15:55 schreef Semisane het volgende:
[..]
jij hebt toch iets wat zieke fetishjes, merk ik toch wel op.![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:55 schreef Semisane het volgende:
[..]
jij hebt toch iets wat zieke fetishjes, merk ik toch wel op.![]()
Volgens mij moet dit in jouw ogen natuurlijk de snushi fetisj zijnquote:
Nou meer zijnquote:Op vrijdag 2 december 2005 15:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je bedoelt z'n voorkeur voor lieve kleine aziaatjes![]()
Die ook ja.quote:
quote:
Het was de dochter van mijn tantequote:Op vrijdag 2 december 2005 16:15 schreef TehRockstar het volgende:
[..]. Waarom nicht?
Daar ben je veul te stoer voor.
Normaal roep ik dan 's avonds laat Sweet Dreams, maar voor jouw zal ik dan Prettig weekendquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:10 schreef Semisane het volgende:
nou...ik ga onverhoopt nu al naar huis...tabeee prettig weekend.
ik heb ooit een blijspel geschreven met de titel:"mijn neef is een nicht"quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het was de dochter van mijn tante
ik vinnum niet knapquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:30 schreef TehRockstar het volgende:
Adam Brody in kledingdingesreclame.
een poetskerel die theaterstukken schrijft en een opvang voor jongeren heeft?quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik heb ooit een blijspel geschreven met de titel:"mijn neef is een nicht"
*koppel koppel*quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:42 schreef petre86 het volgende:
[..]
een poetskerel die theaterstukken schrijft en een opvang voor jongeren heeft?
wat een combinatie
en ook nog eens politiek zeer actief is, raadslidschap bij de volgende verkiezingen in het verschiet.quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:56 schreef petre86 het volgende:
[..]
*koppel koppel*
Waxxer.. jij doet toch theatersport?
@trs.. succes met P
kruising tussen fortuyn, van gogh en rudolph van veen?quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en ook nog eens politiek zeer actief is, raadslidschap bij de volgende verkiezingen in het verschiet.
Verder, schrijf, acteer en regisseer ik (nog wel in opleiding wat dat laatste betrefd)
verder ben ik ook nog vermaard om mijn kookkunsten
zo vaak vraag ik mezelf af, wat wil je nou meer in een man.
Ik weet het ik ben niet jong, niet mooi meer, niet geweest ook overigens, tenminste niet zo dat het iemand opgevallen is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |